Міська влада столиці призупиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, що мала прямувати на Троєщину. Про це в інтерв'ю Delo.UA повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
Як стало відомо, альтернативою цьому міська влада називає новий транспортно-інфраструктурний проект - "швидкісний коридор", відокремлену полосу для комунального транспорту.
"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус чи автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", - зазначив Сагайдак.
Повідомляється, що на першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії "Троєщина — Чоколівка" із відгалуженням на Відрадний. За добу вона зможе обслуговувати 140 тис. пасажирів.
Проект включає реконструкцію 22 км дороги, забезпечення зручного доступу до станцій та пересадочних вузлів - ст. метро Петрівка, трамвайна зупинка на вул. Кирилівській, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамваю, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу.
За попередніми оцінками, реалізація такого проекту коштуватиме 100 млн євро. "На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро (на Троєщину) потрібно 10-15 років, а враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. Своєю чергою, цей проект (швидкісний коридор) можна реалізувати за три роки", - повідомили в КМДА.
Як повідомлялося, 10 листопада КМДА анонсувала нове транспортне рішення для Троєщини.
Нагадаємо, раніше чільник столиці Віталій Кличко розповів про плани КМДА щодо Подільсько-Воскресенського мосту, Поштової площі, Будинку профспілок.