З 16 січня 2020 року реклама в засобах масової інформації має бути державною мовою. В Україні набудуть чинності норми статті 32 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Про таке повідомили в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення.
"Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами. Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою", – зазначили в Нацраді.
Там додали, що телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, нарівні з державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу.
У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
За порушення цих вимог загрожує штраф від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Нагадаємо, 16 липня 2019 року в Україні набув чинності закон про державну мову.