Телебачення
Телебачення Фото з відкритих джерел

Ведучі "112 Україна" стали консультантами каналу для ОРДЛО

    Читайте по-русски
    З UATV звільнилися дві третини колективу

    Ведучі телеканалу "112 Україна" Володимир Полуєв і Ганна Степанець стали консультантами каналу для окупованих територій, який створюється замість телеканалу іномовлення UATV. Про це повідомила у Facebook колишня журналістка UATV Анастасія Федченко. Також цю інформацію підтвердило джерело "Детектора медіа".

    "Близько тижня тому з'явилася інформація, що прийшли нові шеф-редактори. Зі "112 каналу". Потім вони виявилися консультантами. Співбесід не проводили, але запитували у працівників про місію нового каналу і про те, як потрібно подавати новини для жителів тимчасово окупованих територій", – розповіла Федченко.

    Вона також повідомила, що написала заяву на звільнення з UATV. За її словами, з телеканалу звільнилися дві третини колективу.

    Нагадаємо, державний телеканал для тимчасово окупованих територій почне мовлення з 1 березня. На першому етапі канал об’єднуватиме українсько- та російськомовні розважальні програми, серіали й кінофільми виробництва провідних українських медіагруп та інформаційне мовлення власного виробництва

    Попередній матеріал
    В Україні за тиждень від грипу померли десять осіб, майже 250 тисяч захворіли
    Наступний матеріал
    В окупантів брак особового складу: розвідка дізналася про нові плани найманців РФ
    Loading...

    Телеканал ATR, якому заблокували держфінансування, готується припинити мовлення 14 лютого

    Бородянський анонсував дату початку роботи каналу для тимчасово окупованих територій

    Що закон про медіа означає для ЗМІ та чому влада створює канал для ОРДЛО – Лариса Івшина

    "Елементи хамства були": Ткаченко розповів про своє спілкування з Коломойським

    "Це як "просто припинити стріляти": В'ятрович відреагував на розформування UATV

    Розбудова українського телерадіомовлення на сході та в Криму: 2015-2019 роки – брифінг