"За 2017 рік до Національного банку України надійшло та було зареєстровано 15434 звернення громадян, що на 5,45% менше, ніж за 2016 рік", - повідомляє прес-служба НБУ.
Зазначається, що усі звернення громадян були зареєстровані, належним чином опрацьовані, за результатами їх розгляду вжито відповідні заходи. Так, вирішено 2479 звернень, надано роз'яснення на 8557 із них, ще 269 звернень перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 закону України "Про звернення громадян" – їх надіслано за належністю, враховано в роботі, повернуто авторам тощо.
У Нацбанку повідомили, що традиційно найбільш популярною темою звернень громадян до Національного банку України впродовж минулого року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (4693 звернення).