kurs.kiev.ua

"Укрзалізниця" відновила повернення е-квитків через інтернет

    Призупинення повернення електронних квитків через інтернет було тимчасовим заходом боротьби зі спекулянтами у святкові дні

    "Укрзалізниця" відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет. Про це на сторінці в Facebook написав керівник компанії Євген Кравцов. 

    "Призупинення цієї функції – тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками в період новорічних і різдвяних свят. Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними і комфортними", – пояснив в.о. голови правління "Укрзалізниці".

    За словами Кравцова, можливості онлайн-системи продажу квитків у подальшому будуть тільки збільшуватися.

    Він також додав, що під час зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

    Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" ввела можливість підбирати маршрути з пересадками і купувати квитки на них в режимі онлайн.

    Попередній матеріал
    У НБУ 15 тис. звернень за рік: про що найбільше запитують українці
    Наступний матеріал
    Гройсман вважає, що середня зарплата зросте до 10 тис. вже цього року

    Омелян: "Укрзалізниця" має заробляти лише на перевезеннях, все інше – від лукавого

    ЄБРР надасть "Укрзалізниці" 150 мільйонів євро кредиту: на що підуть гроші

    У НБУ 15 тис. звернень за рік: про що найбільше запитують українці

    На Одещині від кору померло півторарічне маля – не було вакцинованим

    Запалена "трійця", голуби, крижана ополонка: найцікавіші обряди Водохреще

    Аеропорт "Бориспіль" через снігопади працює з обмеженнями – ДСНС