В ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" льотчики-випробувачі ДП "Антонов" Богдан Загорулько і Віктор Гончаров пояснили, який літак можна вважати головним конкурентом нового українського транспортного літака Ан-132.
Зокрема, вони пояснили, чому іспанський С-295 CASA не є таким конкурентом.
"Це трошечки інша ніша, він нижче за вантажопідйомністю. Наш прямий конкурент – це Spartan C-27. Його не було на виставці ні в Індії (AERO India-2019, Бангалор – ред.), ні в Парижі (Авіасалон Ле Бурже – ред.), ні в Дубаї. Його ховають, хоча машина експлуатується вже давно. Машина літає, але чомусь нам його не показують. Нам було би цікаво самим на нього подивитися. Це наш прямий конкурент", – пояснив Богдан Загорулько.
На запитання, чи є якісь переваги в українського Ан-132 перед Spartan C-27, льотчик-випробувач відповів так: "Тільки переваги!".

"Йдеться про військовий літак Ан-132, проте задачі, які він виконує – наприклад, десантування з повітря – це можна використовувати і в цивільних цілях, адже є певні рятувальні роботи, можна десантувати гуманітарний вантаж із повітря, доправляти його на певні майданчики. На цей літак можна оформити й отримати цивільний сертифікат. Це зараз Ан-132 – військове замовлення, але в подальшому він може отримати й цивільний прояв", – додає льотчик-випробувач "Антонова" Віктор Гончаров.
(Довідково: Spartan C-27 – спільний проект Італії та Сполучених Штатів. Це військово-транспортний літак, створений на базі Alenia G.222. Перший виліт провели ще 2008 року. Вартість судна – більш як $53,3 млн).
Більше подробиць – далі у відео:
Читайте також: Darkcab, канадський двигун, сучасна авіоніка: чим новий Ан-132 відрізняється від попередника
Дивіться також фотогалерею за темою:
"Вантажні" випробування Ан-178: результати не забарились – фотозвіт





