Darkcab, канадський двигун, сучасна авіоніка: чим новий Ан-132 відрізняється від попередника

Українські пілоти успішно продемонстрували транспортник Ан-132 світу. Машина нова, однак її база – старенький Ан-32.

У новій машині абсолютно немає деталей російського виробництва, все сучасне, зокрема й електроніка. Чим ще Ан-132 разюче відрізняється від свого попередника – в ефірі "Інформаційного вечора" на "5 каналі" розповіли льотчики-випробувачі ДП "Антонов" Богдан Загорулько і Віктор Гончаров. 

Віктор Гончаров: "Ан-132 D – це вже літак іншого покоління. Це сучасний літак з сучасною авіонікою, сучасними можливостями з навігації. Навіть враховуючи те, що це двомісний літак, він розрахований на двох членів екіпажу, а літак Ан-32 – на чотирьох. Це свідчить про те, що в організації обладнання кабіни відбулися настільки великі зміни, що всі завдання, поставлені перед літаком, його можливостями із застосування, можуть виконувати два члени екіпажу. Це великий крок уперед".

Богдан Загорулько: "В Індії Ан-32 використовується з 1983 року. Тоді були перші поставки. Їх (індійців – ред.) дуже здивувала наша кабіна. Якщо це старий Ан-32 – це було чотири члени екіпажу, досить старе обладнання. В Ан-132 – все сучасне, сучасні вимоги і правила польотів.

Glascab– вони кажуть, тобто glass cabin, або скляна кабіна. Там також реалізована концепція Darkcab – темна кабіна. Якщо в тебе всі системи працюють справно, вона тебе не турбує, нічого не горить, вона темна. Якщо починаються якісь аномалії – тоді якась кнопочка починає горіти і привертає до себе увагу".

Богдан Загорулько

Віктор Гончаров: "Запас потужностей, вагові характеристики в Ан-32 і Ан-132 приблизно однакові, динамічні характеристики, показники стійкості та керованості також схожі. Це літак того ж класу, що і тридцять другий".

Утім, новий літак набагато більш економічний. Цьому сприяє новенький авіадвигун.

"На Ан-32 стоять українські двигуни І-20, Ан-132 обладнали канадськими двигунами. За тяговими характеристиками вони приблизно схожі, але за економічними показниками, це більш сучасний двигун, двигун останнього покоління. Він набагато більш економічний. До того ж, двигуну І-20 вже близько півсторіччя".

Для замовників транспортний Ан-132 цікавий ще й більшими можливостями вантажоперевезень. 

Богдан Загорулько: "Нова машина – 132-ий - вона вже несе 9 тонн вантажу замість 6,5 тонн, як на Ан-32, тож, лишаючись у своєму класі, вона більш приваблива, ніж стара машина (Ан-32 – ред.)".

Більше подробиць – в інтерв'ю:

Дивіться також фотогалерею: 

"Вантажні" випробування Ан-178: результати не забарились – фотозвіт

Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178
Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178
Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178
Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178
Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178
Випробування Ан-178
/
Випробування Ан-178

Попередній матеріал
Ахіллесова п'ята української техніки: як триває імпортозаміщення деталей з РФ