2-й день Farnborough-2018
2-й день Farnborough-2018 5 канал

2-й день Farnborough-2018: "Антонов" підписав історичну угоду з дочірньою компанією "Боїнга"

Крім угоди з "Авіалом" на постачання запчастин для літаків Ан-148, Ан-158 і Ан-178, український авіабудівник підписав меморандум із швейцарською компанією AIR-ION Technologies SA

Історична угода – так назвали в держпідприємстві "Антонов" документ про співпрацю, який підписали під час другого бізнес-дня авіашоу Farnborough-2018. Показ триває у передмісті Лондона. Що саме "антонівці" чекали цілих 2 роки і в чому суть нової угоди – з Великої Британії розповість Ольга Калиновська.

The future is bilt here. Що в перекладі означає "Майбутнє будується тут". Це слоган американського гіганта "Боїнг". І саме він сьогодні якнайкраще характеризує другий бізнес-день для українських авіабудівників.

Біля Ан-178-го тривають останні приготування. Тут чекають поважних гостей. На кону – не мало не багато – угода з "Авіал", дочірньою компанією "Боїнга". Прибувши, керівництво "Авіала" одразу прямує в літак. Вивчити зсередини те, з чим у майбутньому матиме справу.

На цю угоду антонівці чекали майже 2 роки. Переговори тримали в секреті – через можливі підступи конкурентів. І ось здійснилося, "Антонов" та "Авіал" – партнери.

"Документ, який підписали, дає істотні переваги нам зараз, у момент будівництва нового ряду літаків "Антонов", – наголошує президент ДП "Антонов" Олександр Донець.

Нова лінійка – це модернізовані пасажирські Ан-148, Ан-158 і транспортник Ан-178, об'єднані в сімейство під назвою "1Х8 Некст". Саме для них компанія "Авіал" постачатиме комплектувальні найкращих виробників.

"Можливість дуже швидко доставляти ті матеріали, які потрібні для будівництва цих машин, не використовуючи свої оборотні кошти", – пояснює Донець.

Ця угода, зазначає президент компанії, пришвидшить серійне виробництво літаків. Першими на кошти "Авіала" планують випустити модернізовані Ан-178. П'ять серійних машин – уже на стапелях заводу.

Ще один меморандум "Антонова" зі швейцарською компанією AIR-ION Technologies SA – про створення гібридних та електричних безпілотників-таксі. Ідея – швейцарців. Розробка, виробництво, випробування та сертифікація – за українцями. За тісної співпраці таке перспективне повітряне таксі, впевнені в AIR-ION, може з'явитися вже за кілька років

"Ми маленька компанія. І ми могли про це лише мріяти – стати частиною такої потужної авіабудівної компанії, як "Антонов". Для мене це неймовірно", – запевняє голова швейцарської компанії Жежард Гіллес.

А за тиждень, розповідають антонівці, в Україну на наступний раунд переговорів прибудуть партнери з турецької корпорації ТАІ. Продовжать обговорювати перспективи створення військово-транспортного Ан-188.

З "Фарнборо", Ольга Калиновська, Сергій Клименко, "5 канал"

Попередній матеріал
Окупована Горлівка – як на долоні: сюжет з передових позицій
Наступний матеріал
Благородний вчинок: на Львівщині троє школярів сумлінно відшукали власницю загублених речей
Loading...
Новий президент "Антонова": Завдання номер один – запуск серійного виробництва

Новий президент "Антонова": Завдання номер один – запуск серійного виробництва

У небі над Балтією за тиждень шість разів фіксували російські літаки – Міноборони Литви

У небі над Балтією за тиждень шість разів фіксували російські літаки – Міноборони Литви

"Антонов" і турецький авіаконструктор планують заснувати спільне підприємство – "Укроборонпром"

"Антонов" і турецький авіаконструктор планують заснувати спільне підприємство – "Укроборонпром"

У Німеччині екстрено сів літак Ryanair – 30 людей постраждали

У Німеччині екстрено сів літак Ryanair – 30 людей постраждали

Підняли в небо після 12-річної перерви: Повітряні сили отримали модернізований Ан-26 – які його особливості

Підняли в небо після 12-річної перерви: Повітряні сили отримали модернізований Ан-26 – які його особливості

Не зможуть: в "Антонові" відреагували на плани РФ будувати "Руслан" під новим брендом

Не зможуть: в "Антонові" відреагували на плани РФ будувати "Руслан" під новим брендом