Міністерство цифрової трансформації відкрило понад 100 вакансій для менеджерів команди підтримки застосунку "Дія". Очільник відомства Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі повідомив, що це все через величезний наплив звернень громадян, які наразі фізично не встигають опрацьовувати.
Відомо, що у команді станом на сьогодні працюють 26 людей в одну зміну. Це перша лінія підтримки – ті, хто відповідає у месенджерах користувачам. Лише за 2 листопада команда підтримки отримала 38 924 звернення від громадян щодо одних лише COVID-сертифікатів. А ще Мінцифри має й інші продукти, яких загалом понад 70.
Загалом 26 619 користувачів отримали консультацію в чат-боті без залучення команди підтримки, та 14 892 користувачі ініціювали діалог із "живим" менеджером.
"За підрахунками це виходить 576 діалогів на одного менеджера в день. А якщо врахувати середню тривалість одного у 23 хвилини, то одному менеджеру потрібно наговорити 220 годин за добу. Звичайно, ми не встигаємо це робити. А спеціальний урядовий контакт-центр, створений для подібних завдань, не встигає обробляти своє поточне навантаження з електронними зверненнями та дзвінками людей щодо інших важливих життєвих ситуацій – тарифи, ЖКГ тощо",
– розповів Михайло Федоров.
Щоб впоратися з напливом звернень, у Міністерстві цифрової трансформації вирішили створити повноцінну команду підтримки.
"Нам потрібно 100+ осіб у "команду порятунку", які готові допомагати українцям отримувати першокласний сервіс, розв'язувати їхні проблеми, завжди бути на зв'язку", – наголосив міністр цифрової трансформації.
В описі вакансії на порталі "Дія" вказано, що робота підходить для студентів і випускників університетів. Від кандидатів вимагають уміння швидко вчитися й обіцяють зарплату від 13 до 26 тисяч гривень.
Як повідомляв 5.UA, "Дія" дає збій через масовий попит на електронні сертифікати вакцинації. Українці скаржаться, що просто не можуть згенерувати цифровий документ.