Черкаські автомобілісти провели експеримент і на практиці довели, що світловідбивні елементи на одязі допомагають водіям реагувати на пішоходів у темряві. Більше про результати експерименту дізнавалася журналіст "5 каналу" Надія Дворянчук.
Першокласниця Тетянка – сьогодні головний учасник дорожнього експерименту. На її одязі – спеціальні світловідбивні наліпки, щоправда, як вони називаються, вона не пам'ятає.
Схожі стрічки є на одязі і в Тимофія. Він водій, але в експерименті виконує роль пішохода, який раптово виходить із темряви на дорогу. Чоловік каже, йому не раз доводилося маневрувати у таких випадках, щоб не потрапити у ДТП.
"Взагалі катастрофа, навіть велосипедисти, пішоходи, а ще коли зустрічний автомобіль їде сліпить, декілька раз потрапляв у таке, що насилу оминав", – розповідає учасник експерименту Тимофій Гніденко.
Суть водійського експерименту – показати різницю видимості пішохода у звичайному одязі та зі світловідбивними елементами. Перший етап – авто рухаються на швидкості 40 кілометрів за годину, дехто з пішоходів зі спеціальними браслетами, пов'язками та жилетами.
Другий етап – авто збільшують швидкість до 90 кілометрів за годину. Навіть на такій швидкості людину з елементами, що відбивають світло, видно на дорозі добре.
"Пішохода видно за 60-70 метрів, коли почали використовувати жилети дорожні, сигнальні чи шкільні із закордону, ми бачимо, що дитину видно за 200-250 метрів. Саме ці елементи рятують життя", – розповідає організатор експерименту Андрій Яроменко.
Головний висновок робить найменша його учасниця.
"Машина може наїхати на людину, яка не носить такі жилети", – ділиться враженнями маленька Тетяна Яроменко.
Автомобілісти закликають пішоходів у темну пору доби носити одяг чи аксесуари зі світловідбивними елементами. Адже такі прості речі рятують життя.
Надія Дворянчук, "5 канал"
Дивіться галерею за темою:
Штурвал замість керма та фари з 3D-ефектом: з'явився найменший електричний кабріолет Smart Forease +