5 канал

Свято на лінії вогню: як "першачки" Трьохізбенки до школи крокували

1 вересня на Луганщині було тихо. Свято першого дзвоника минуло без ворожої канонади

У прифронтовій Трьохізбенці, що на Луганщині, десятеро першачків сіли за парти. А російсько-окупаційні війська сьогодні навіть утрималися там від застосування зброї, передає кореспондент "5 каналу".

Попри відносну тишу, яка панує в Трьохізбенці 1 вересня, розбите скло нагадує про бойові дії. Трьохізбенська школа розташована за 1,5 км від лінії розмежування і кілька разів потрапляла під мінометний вогонь. Востаннє взимку, але до початку навчального року всі наслідки вдалося ліквідувати. Тоді ворожа міна пробила стіну і влетіла у коридор, де і розірвалася.

"Був зруйнований простінок, у нас стіна була дуже пошкоджена, підлога. Все нам полагодили, все відремонтували, і школа повністю готова прийняти дітей", – каже директор Трьохізбенської школи Галина Васильєва.

Крім ремонту, подбали і про заходи безпеки. Обклеїли вікна протиосколковою плівкою. До оновленої школи цього року прийшли 67 учнів. Десятеро з них – першачки.

Першокласниця Софія у свої неповні шість років уже чітко розуміє, що таке війна. "Війна – це коли міст руйнується, домівки".

На шкільному святі традиційні гості – військові. До учнів прийшли не з порожніми руками.

"Сьогодні ж 1 вересня! Треба привітати, так? Щоб всі люди розуміли, що ми захищаємо, і прийде час, і коли вже буде мир на всій території, і, я думаю, що діти це повинні розуміти", – каже військовий Сергій.

Олена Яковлева, вчителька першого класу, каже, до присутності армійців у селищі малеча вже звикла. До них ставляться із вдячністю. Вони часті гості і на уроках. Саме пані Олена була ініціатором того, щоб трьохізбенські першачки до школи ходили у вишиванках, які отримали у подарунок.

Вікторія Ковальова, Петро Ковальов, Луганська область, "5 канал"

Дивіться також фотогалерею за темою:

Попередній матеріал
Вчитель у школі часто отримує вищу зарплату, ніж викладач ВНЗ
Наступний матеріал
Чи не завадить Раді підготовка до виборів виконати "відкладені завдання" – "Час. Підсумки дня"