Авіакатастрофа літака МАУ в Ірані
Авіакатастрофа літака МАУ в Ірані 5 канал

"Пожежі у двигунах літака не було": журналіст оприлюднив перші висновки щодо авіакатастрофи в Ірані

    Читайте по-русски
    Інформацію про те, які літальні об'єкти могли перебувати поблизу літака і могли з ним зіткнутися та чи був пуск ракети, українським експертам поки що не надали

    Державна комісія, створена в Україні для розслідування аварії літака МАУ в Ірані, повідомила, що на двигунах лайнера слідів пожежі не виявлено. Версія несправності двигунів поки не підтверджується. Про це, посилаючись на власне джерело в комісії, написав у Facebook український журналіст Юрій Бутусов. Він процитував попередні висновки експертів.

    За словами експерта, він не побачив жодних слідів пожежі у двигунах і на фрагментах правого крила судна.

    Також джерело поділилося інформацією, яку надав начальник управління цивільної авіації Ірану Алі Абідзаде. За даними іранської сторони, Boeing вилетів о 6:13, але за п'ять хвилин на висоті 2400 метрів почав падати, загорівся і потім розбився.

    За твердженням іранських диспетчерів, ніяких повідомлень з борту літака від екіпажу не надходило. Лайнер нібито розвернувся до аеропорту, але чи був цей розворот керованим чи вже не керованим, поки не відомо.

    Експерт, якого цитує Бутусов, також розповів, що українській стороні ще не надали інформації з радарів контролю повітряного руху.

    "Немає інформації, які літальні об'єкти могли знаходитися поблизу літака і могли з ним зіткнутися та чи був пуск ракети. Цю інформацію нам обіцяють надати. Обидві чорні скриньки літака знайдено. Вони пошкоджені при падінні і пожежі, але їх можна відновити", – запевнив експерт.

    За інформацією Бутусова, фахівець також додав, що іранці не збираються щось від когось засекречувати. Відповідно до Чиказької конвенції вони мають намір надати доступ до розслідування і до розшифровки чорних скриньок усім сторонам, включаючи американців, виробників літака, а також всіх країн, громадяни яких загинули.

    Довідка. Іранські служби порятунку знайшли обидві чорні скриньки літака, лише одна з них у доброму стані. У посольстві країни озвучили основну версію падіння – технічні несправності.

    У РНБО заявили про 7 версій щодо причин авіакатастрофи, три з яких є закритими. Остаточну версію озвучать після проведення всіх необхідних досліджень.

    До 4 основних версії причин катастрофи належать:

    • можливе ураження російською ракетою ЗРК "Тор";
    • зіткнення з безпілотним літальним апаратом або іншим літальним об'єктом;
    • руйнування і вибух двигуна з технічних причин;
    • вибух всередині літака в результаті терористичного акту.

    Як повідомляв 5.UA, трагедія сталася близько 5-ї ранку за київським часом. Boeing 737 "Міжнародних українських авіаліній" летів із Тегерана до Києва. Проте за кілька хвилин після злету лайнер упав. Літак устиг набрати висоту майже два з половиною кілометри. Із 167 пасажирів і 9 членів екіпажу – ніхто не вижив. Малайзійські авіалінії, також авіалінії Сингапуру та Китаю заявили, що припиняють польоти над Іраном – через небезпеку авіапростору країни. Раніше авіарейси в Іран скасували й Сполучені Штати.

    Попередній матеріал
    Бізнес-джет для Зеленського з Оману: ЗМІ порахували вартість перельоту – фото
    Наступний матеріал
    За рішенням Генштабу низка травм, які можна дістати на фронті, тепер віднесені до "небойових" – Фріз