Вікіпедія

Новий український авіаперевізник: куди літає, скільки коштує та до чого тут Зеленський – сюжет

Читайте по-русски
Перший регулярний рейс компанія здійснила лише 21 листопада

Літаком до Львова чи Харкова. В Україні запрацювала нова авіакомпанія. Рейси здійснюватимуть за шістьма напрямками – між Києвом, Харковом, Львовом, Дніпром, Чернівцями та Запоріжжям. У флоті компанії – літаки АН-148 Держпідприємства "Антонов". Про створення національного авіаперевізника Володимир Зеленський заявляв ще півтора року тому. То це здійснення мрії президента чи ініціатива від бізнесменів? А також скільки коштуватимуть квитки та що про це думають українці, дізнавався журналіст "5 каналу".

"Вчора ми виконали перший комерційний рейс за напрямком Київ – Запоріжжя. Сьогодні ми виконуємо перший рейс за напрямком Київ – Львів", – сказав комерційний директор "Air Ocean" Павло Мізін.

Дістатися Львова зі столиці можна буде менш як за годину. Вартість такого перельоту майже 1300 гривень. Це якщо ви купуєте квитки день у день. Якщо заздалегідь, то ціна нижча – майже 800 гривень. До кінця тижня стануть доступними й інші напрямки.

"Запоріжжя, Львів, Харків, плануємо в Чернівці розпочати виконання рейсів, Івано-Франківськ наразі, Дніпропетровськ", – заявив директор Air Ocean Микола Мельниченко.

Долетіти з Харкова до Львова можна буде вже з середини грудня. Коштуватиме така поїздка від 800 до майже 2500 гривень. Ціна залежить від дати вильоту. Українці ж від розцінок на внутрішні перельоти не в захваті.

"Політ в Королівство Данія коштує близько 1000-1500 гривень. А якщо по території України з Києва або зі Львова до Харкова. Ну це дуже висока ціна по нашим українським зарплатам", – акцентує увагу подорожувальник Ілля.

Перший регулярний рейс компанія здійснила лише напередодні – 21 листопада. А от чартерний майже 3 тижні тому. І пасажирами були "слуги народу".

"Із задоволенням відвідую перший рейс нової авіакомпанії Air Ocean, яка розпочала свою роботу в Україні", – казав голова фракції "Слуга народу" Давид Арахамія.

Головний "слуга народу" Володимир Зеленський своїми "мріями" про створення національного авіаперевізника поділився ще у квітні 20 року.

"Ми повинні зробити державну сучасну авіакомпанію. Це моя мрія. Ми побудуємо і державну авіакомпанію, і зробимо замовлення нашому державному "Антонову", – наголошував у 2020 році Володимир Зеленський.

Флот нової "Air Ocean" справді складається з двох літаків АН-148. Про це вже відзвітували у Держпідприємстві "Антонов".

"Підтримуючи ініціативу президента України Володимира Зеленського, ця авіакомпанія стала першою в країні, яка основним видом своєї діяльності обрала виконання регулярних та чартерних перевезень як на внутрішніх маршрутах України, так і за її межами", – сказано у пресрелізі ДП "Антонов".

Однак Air Ocean не державний перевізник, а приватний. На сайті YouControl знаходимо інформацію про цю авіакомпанію. І бачимо, що директором є Мельниченко Микола Миколайович, а форма власності – недержавна.

"Компанія наша приватна. І на сьогоднішній день додаткових грошових фінансових вливань в компанію не було", – додав Микола Мельниченко.

Тож чому у пресрелізі "Антонова" йдеться про підтримку ініціативи президента – не зрозуміло. Поки що флот "Air Ocean" складається з двох літаків, які раніше експлуатувалися російською компанією "Ангара". Однак належали вони кіпрській лізинговій компанії, у якої їх напрокат взяли українці.

"У нас є лізингодатель. Він нам виділяє ці літаки у лізинг, і ми ці літаки у себе експлуатуємо в Україні зі своїм персоналом", – акцентував увагу Микола Мельниченко.

Як з'ясували ЗМІ, через війну та санкції російська компанія "Ангара" більше не могла обслуговувати свій флот, тому той простоював. І два АН-148 у вересні помітили в аеропорту Кишинева, де на них нанесли вже українські реєстраційні номери. Експерт пояснює: все чесно і законно.

"Той факт, що їх використовувала російська компанія – він нічого не означає, оскільки ми бачимо з Реєстру цивільних повітряних суден України, що ці літаки належать безпосередньо лізинговій компанії. Вона може передавати ці літаки в Росію, може передавати в Молдову, може і в Україну. Багато з тих літаків, якими зараз послуговуються українські компанії, до цього літали на території Російської Федерації", – підсумував фахівець з авіаційного права Олексій Бурчевський.

Компанія згодом відкриє і міжнародні рейси – до Туреччини та Йорданії.

Юрій Пугач та Юрій Усик, "5 канал"

Як повідомляв 5.UA, Україна та ЄС підписали угоду про спільний авіапростір, яка передбачає зняття ринкових обмежень, впровадження в Україні авіаційних стандартів та правил Євросоюзу, а також урівняння у певних правах вітчизняних та європейських авіакомпаній. Лоукост-перевізники вже почали збільшувати кількість міжнародних рейсів. І це на руку не лише самим авіакомпаніям чи аеропортам, а й пасажирам, бо квитки можуть стати дешевшими

Попередній матеріал
Ветеран АТО: Бурба – бойовий генерал, я йому вірю
Наступний матеріал
"В Україні дестабілізуючим чинником є Зеленський і Єрмак" – В'ятрович
Loading...
У Туреччині пасажирський літак здійснив екстрену посадку після повідомлення про бомбу

У Туреччині пасажирський літак здійснив екстрену посадку після повідомлення про бомбу

З 1 вересня до України почне літати ще один європейський лоукостер

З 1 вересня до України почне літати ще один європейський лоукостер

Туристи із Запоріжжя вже кілька годин не можуть вилетіти до Туреччини

Туристи із Запоріжжя вже кілька годин не можуть вилетіти до Туреччини

Набули чинності санкції Європейського союзу щодо білоруських авіакомпаній

Набули чинності санкції Європейського союзу щодо білоруських авіакомпаній

Європа заборонила всі польоти над Білоруссю

Європа заборонила всі польоти над Білоруссю

Літак із Занзібару зі 180-ма українцями на борту приземлився в "Борисполі"

Літак із Занзібару зі 180-ма українцями на борту приземлився в "Борисполі"