Людям, які отримали платіжки із помилками, потрібно найперше не нервувати і зберігати здоровий глузд. Про таке під час онлайн-конференції на 5.ua заявив директор Департаменту соціальної політики КМДА Юрій Крикунов.
"Далі треба спробувати розібратися. Мабуть, треба звернутися до енергопостачальної компанії і перепитати, чому я саме отримав такий великий тариф і з чим це пов’язано. Це можна зробити офіційно, неофіційно, подзвонивши, написавши листа. Якщо, на вашу думку, тариф занадто високий, краще перепитати. Нічого страшного, якщо ви не оплатите зараз, навіть якщо цей тариф виявиться виправданим. Біди не буде, якщо ви заплатите пізніше, коли отримаєте відповідь про це", – сказав Крикунов.
Він також наголосив: "Якщо ви заплатили надмірну суму, звичайно, вона буде перерахована, врахована, й повернута, і просто в наступному місяці доведеться платити менше".
Крикунов також сказав, чому міг трапитись такий збій у розрахунках: "Запитання, чому так сталося – не до нас. Хочу роз’яснити: "Київенерго" тільки називається "Київенерго", насправді у Київської міської влади в межах компанії "Київенерго" немає жодного відсотку впливу. Є 25% у держави. … Тобто Київська міська влада і "Київенерго" будують свої стосунки виключно на переговорній основі. Тому, чому так відбулося, для нас так само загадка. Я можу тільки сказати, що висловлювання Володимира Борисовича Гройсмана, що це просто диверсія, яку зробило "Київенерго", це мабуть, абсолютно правильний підхід і правильне тлумачення того, що відбулося".
Він додав, що можливо, "Київенерго" зробило це спеціально, адже "з рахунками "Київенерго" є великі проблеми" і за рахунок переплати компанія зможе компенсувати заборгованість громадян. Але при цьому гроші не пропадуть, а просто зарахуються на наступний місяць.
В свою чергу, у компанії "Київенерго" стверджують, що високі ціни за опалення в платіжках для киян пов'язані з методикою, прийнятою Кабінетом міністрів, згідно з якою тариф розраховується з прив'язкою до середньомісячної температури і кількості днів опалювального періоду.