Частина пасажирів рейсу PS55 "Київ – Одеса" авіакомпанії МАУ залишилася в аеропорту "Бориспіль", не потрапивши на борт літака. Про це пише "УП".
"Ця ситуація сталася через помилку співробітників обслуговуючої компанії Aerohandling. На даний момент решті пасажирів рейсу PS055 буде надано харчування та автобус до Одеси", – повідомили в МАУ.
У свою чергу Олег Голохвастов, генеральний директор Aerohandling, яка обслуговувала рейс PS55 у терміналі "Борисполя", вибачився за ситуацію, що склалася та повідомив, що причиною збою у передачі інформації стало раптове погіршився стану здоров'я одного із співробітників компанії.
"Попередній діагноз – мікроінсульт. Ми докладаємо усіх зусиль, аби максимально швидко виправити наслідки цього випадку і відправити пасажирів до Одеси", – сказав Голохвастов.
Зазначається, що пасажирів рейсу під час посадки на борт "забули", не довізши з терміналу до літака, який полетів без них. Через збій, що стався, перевізник отримав неправильну інформацію, що всі пасажири перебували в літаку.
Згодом стало відомо, що частині пасажирів, які не вилетіли з Києва, поміняли квитки на інший рейс авіакомпанії "Київ – Одеса" і заселили до готелю у Борисполі, іншим було організовано автобусний трансфер до пункту призначення.
Пасажирам рейсу PS055 "Київ – Одеса" авіакомпанії МАУ, які не змогли відлетіти 26 травня, буде повернена вартість невикористаного квитка, а також сплачена компенсація в розмірі 250 EUR. Про це йдеться в повідомленні авіакомпанії в Facebook.
Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що в ситуацію із затримкою рейсів МАУ довелося втрутитися прем'єру.
Також дивіться фотогалерею за темою:
В аеропорту "Бориспіль" запрацював оновлений термінал F – ФОТО








