5.ua

"Два рази по 10%": "Укрзалізниця" має намір підвищити ціни на квитки

Керівник УЗ пояснив необхідність підвищення тарифів тим, що на сьогодні пасажирське господарство для "Укрзалізниці" є збитковим і його субсидують за рахунок вантажного

Цьогоріч ПАТ "Укрзалізниця" планує двічі на 10% підвищувати тарифи на пасажирські перевезення.
Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов в інтерв'ю телеканалу "112 Україна".

"Із пасажирськими перевезеннями ситуація досить складна у плані тарифів. Тариф на пасажирські перевезення не піднімали вже декілька років. Ми бачимо необхідність підвищення тарифу в нинішньому році. У фінансовий план на 2018 рік ми заклали цифри дворазового підвищення на 10% кожна. Два рази по 10%, щоб це було плавно і не так помітно для людей", – розповів він.

Кравцов пояснив необхідність підвищення тарифів тим, що на сьогодні пасажирське господарство для УЗ є збитковим і його субсидують за рахунок вантажного. Крім цього, в соціальному сегменті (плацкартних перевезень) залізничні квитки часто дешевші, ніж на автобусне сполучення на аналогічних напрямках.

"Насправді тарифи на перевезення пасажирів УЗ, можливо, найнижчі як у Європі, так і на пострадянському просторі. Для порівняння: сьогодні з Києва до Костянтинівки – це 801 км – можна доїхати за 88 грн (звичайно, це плацкартний вагон без додаткових послуг). Подорож цим самим маршрутом на автобусі обійдеться в 500 грн – це дорожче, ніж у нас у вагонах СВ або першим класом "Інтерсіті+". Тобто є значний дисбаланс. Це неправильно. Автобусні перевезення апріорі мають бути дешевшими, ніж залізничні", – зауважив керівник "Укрзалізниці".

Він також додав, що треба чітко розділити два сегменти: соціальні (категорія плацкарти, регіональні поїзди, перевезення студентів, пенсіонерів, малозабезпечених) і комерційні перевезення (у вагонах купе, СВ, у найбільш якісних поїздах).

"Тут треба чітко сказати, що при вартості квитка, приміром, між Львовом і Одесою, близько 1 тис. грн у вагоні СВ – це не соціальне перевезення. І якщо ми обґрунтовуємо, що насправді квиток має коштувати 1,3-1,4 тис. грн, то повинні мати право встановлювати таку вартість. Пасажир сьогодні готовий платити за високу якість перевезення відповідну ціну. Тож у найвищому сегменті пасажирських перевезень, у яких немає соціальної складової і якими користуються досить забезпечені люди, ми повинні мати вільне ціноутворення", – наголосив Кравцов.

Як повідомляв 5.UA, "Укрзалізниця" відновила повернення е-квитків через інтернет.

Дивіться також фотогалерею за темою:

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Археологи знайшли на грецькому острові-піраміді стародавню майстерню
Наступний матеріал
Фірми Коломойского та Боголюбова вивели з "Приватбанку" в офшори $1,7 млрд – Reuters

У Насалика розповіли, чи зросте ціна на газ для населення

У 2018 варто чекати суттєвого підвищення цін на електрику

Коболєв розповів, за яких умов газ для населення здешевшає

Коболєв: Не виконувати рішення Стокгольмського арбітражу щодо контракту з "Газпромом" – це постріл собі в ногу

"Укрзалізниця" відновила повернення е-квитків через інтернет

У залізничних міжнародних касах відтепер можна платити карткою