Twitter / Dr. Alexi Baker‏

Археологи знайшли на грецькому острові-піраміді стародавню майстерню

На острові також знайшли сліди мережі дренажних каналів

Під пірамідальним пагорбом на грецькому острові Даскаліо археологи виявили складну систему дренажу і величезну майстерню з оброблення металів. Вік цих споруд, на думку вчених з Кембриджа, більш як чотири тисячі років. Про це повідомляє "Укрінформ" із посиланням на IFLScience.

Учені вважають, що в третьому тисячолітті до нашої ери будівельники зробили на цьому острівці ступінчасті тераси і вкрили їх білим каменем, який привезли з острова Наксос, розташованого за десять кілометрів від Даскаліо. Це – найбільша штучна структура, побудована на Кікладських островах у південній частині Егейського моря.

На острові також виявили сліди мережі дренажних каналів і майстерні, де оброблювали метал. У 2017 році вчені знайшли дві майстерні, в яких була безліч уламків металу, свинцева сокира, форми для відливання бронзових кинджалів і наконечників списів.

Директор розкопок Майкл Бойд з університету Кембриджа розповів: "Те, що ми бачимо тут з металообробними та іншими майстернями, є зачатками урбанізації. Тобто це було об'єднання віддалених громад у мережу, зосереджену в одному місці".

Знайдено і фрагменти керамічних посудин для плавки металу. В самому кінці сезону розкопок виявили неушкоджену глиняну плавильну піч, але її ще тільки будуть досліджувати.

За інформацією видання, оскільки на острівці немає покладів руди, сировину, ймовірно, завозили з материка. "Зважаючи на ці дані, ми маємо переглянути те, що ми знаємо про існуючі шляхи обміну", – наголосили археологи.

Як повідомляв 5.UA, у вересні 2017 року в Єгипті археологи розкопали гробницю, якій понад 3,5 тисячі років.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Ілюстративне фото

У книгарні Парижа помітили глобуси з "не українським" Кримом
"Два рази по 10%": "Укрзалізниця" має намір підвищити ціни на квитки