Пасажирські авіаперевезення
Пасажирські авіаперевезення Аеропорт \"Київ\"

Державіаслужба має намір змінити правила повітряних перевезень – що саме

    Читайте по-русски
    Зокрема, змінюються вимоги до ручної поклажі

    Державна авіаслужба України має намір змінити низку інших статей у чинних правилах повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. Пропозиції зафіксовано в оприлюдненому 4 лютого проєкті наказу, передає avianews.com.

    Так, авіакомпаніям хочуть дати право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс і посадки в літак. Нині це встановлено законодавчо: реєстрація має завершуватися не раніше за 45 хвилин, а посадка – не раніше за 15 хвилин до вильоту рейсу за розкладом.

    Також змінюються вимоги до ручної поклажі. Зараз її загальна вага повинна не перевищувати 7 кг. Нові правила передбачають, що мінімальна норма ручної поклажі не повинна бути менш як 5 кг. Пасажир же додатково понад норму зможе взяти в салон жіночу, чоловічу сумку або рюкзак. Право встановлювати їхню вагу і габарити дадуть авіакомпаніям. Зараз перевізники за найдешевшими тарифами дозволяють перевозити лише один основний предмет ручної поклажі.

    Як і раніше понад норму можна буде взяти папку для паперів, пресу для читання в польоті, верхній одяг, парасольку або тростину, харчування для дитини, дитячу дорожню люльку для немовлят, прогулянкову дитячу коляску, складне колісне крісло або милиці.

    У проєкті нових правил пропонується скасувати вимогу про безкоштовне перебронювання квитка. Також там прописано, що рейс буде вважатися скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Не вважається скасованим рейс, якщо змінений аеропорт у межах одного міста, або якщо авіакомпанія передала пасажирів іншій.

    Максимальну відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонується підняти з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (7324 долари), а відповідальність за пошкодження, втрату або затримку багажу з 1131 до 1288 спеціальних прав запозичень (1765 доларів).

    Авіакомпанії хочуть зобов'язати мати цілодобовий call-центр. Зараз авіаперевізники повинні забезпечувати цілодобову підтримку тільки при виконанні рейсів у нічний час.

    Ще одна новація торкнеться роботи сервісів-посередників, які допомагають пасажирам отримувати компенсації. Їхня робота може бути ускладнена, оскільки уповноважені органи з питань цивільної авіації отримають право вимагати від посередників надати копію паспорта пасажира та оригінал доручення з підписом.

    У проєкті змін пропонується прибрати докладний перелік документів, за якими можлива реєстрація на рейс. Замість цього вказується, що реєстрація проходить на підставі визначених законодавством документів, що засвідчують особу.  Це нововведення може бути пов'язане з ініціативою Мінінфраструктури дозволити проходити реєстрацію на внутрішні рейси за допомогою електронної версії водійських прав.

    Попередній матеріал
    Війна з Росією: окупанти потужно гатять по Оріховому – один боєць травмований
    Наступний матеріал
    Понад 600 загиблих та 30 тисяч заражених: коронавірус нового типу невпинно шириться
    Loading...

    Lufthansa судиться з власним пасажиром за запізнення на рейс

    Внутрішні авіаперельоти можуть здешевшати на понад 16% вже 2020 року – Криклій

    Лоукостер SkyUp отримав право літати до Шрі-Ланки

    SkyUp запустить новий рейс із Києва до Італії

    Wizz Air скасує частину рейсів із Києва: яких саме

    Припинення ліцензії SkyUp: "позивачка" відмовилася від позову до авіакомпанії