Lufthansa

Lufthansa судиться з власним пасажиром за запізнення на рейс

    Компанія виступає проти так званих "скіплагерів", які в гонитві за дешевизною знижують рентабельність авіаперевезень

    Авіакомпанія зі світовим ім'ям – Lufthansa – подала судовий позов проти свого пасажира. Перевізник вимагає сплатити йому $2,3 тисячі компенсації за запізнення туриста на рейс.

    Представники Lufthansа наголошують: своїм запізненням на стикувальний рейс пасажир завдав компанії фінансових збитків, передає Finance.ua.

    Як стало відомо, турист придбав квиток з Сієтла (США) до Осло (Норвегія) із пересадкою у Франкфурті. Однак на другий рейс пасажир так і не потрапив. У компанії кажуть: річ у тім, що долетіти зі столиці Норвегії до Франкфурта дешевше, якщо купувати не прямий квиток, а саме пересадковий.

    Нерідко винахідливі пасажири займаються "скіплагінгом" – так називають практику спеціального "запізнення" на пересадний літак.

    Ця методика заощадження коштів на авіаперельотах нині набуває популярності у світі. У мережі навіть з’являються спеціалізовані сайти, які допомагають скіплагерам підібрати відповідний рейс.

    Натомість авіаперевізники пояснюють: найчастіше рейси стикують у базових аеропортах. Тому пересадний переліт нерідко виявляється дешевшим, ніж прямий рейс.

    Занижуючи ціну на популярні напрямки, авіакомпанії намагаються завантажити рейси "на повну", а також рекламують власні послуги. Для прикладу, прямий переліт з Атланти в Орландо коштує $250, а пересадковий з Атланти до Далласа через Орландо – удвічі дешевший. 

    Попередній матеріал
    В США два потяги врізалися у вантажівку: троє людей загинули
    Наступний матеріал
    Трамп особисто підписав документ щодо відключення "фабрики тролів" від Інтернету під час виборів у Конгрес – ЗМІ