Корисна ініціатива, яка зворохобила суспільство. Український виробник жіночого спіднього запустив ініціативу на підтримку захисниць. До піар-кампанії залучили медійних жінок, щоб приєднати якнайбільше цивільних. Навіть цитати військовослужбовиць додали на рекламні щити. Одначе не все сталося, як гадалося. Багатьох цивільних та військових обурила участь у цій рекламній кампанії ведучої та куми президента Володимира Зеленського – Олени Кравець. "5 каналу" вдалося поспілкуватися з реальною військовою на позивний "Піранька" – ім'я якої було написане на скандально відомому борді. Тож чим завершиться ініціатива з жіночою білизною для воїнок, – дізнавалася журналістка "5 каналу" Олена Рибінська.
Ініціатива, яка зворохобила соцмережі. Український бренд жіночої білизни "Брабрабра" задумав допомогти жінкам-воїнам та забезпечити їх анатомічною білизною. До участі в кампанії "Одна за одну" долучили відомих українок: зокрема, блогерок і ведучих. Задум полягає в тому, що медійні українки розповідають від імені жінок-військових про проблеми з некомфортною білизною. Продаючи одну пару спіднього – виробник другу таку саму відправляв на фронт воїнкам. Одна з медіаперсон у цій кампанії – Олена Кравець – ведуча та кума президента Володимира Зеленського. Світлину із Кравець на білборді однією з перших опублікувала воїнка ЗСУ – Аліна Сарнацька. Обурилася і каже: це піар на військових.
"Дуже успішний проєкт. "Брабрабра" хотіла піар на військових і продавати ліфчики, Кравець просто хотіла піар на військових, ГО хотіла піар на військових і передасть їм ліфчики. Всі довольні. А я б хотіла ніколи не бачити цей позор і я не дуже задоволена", – заявила військовослужбовиця ЗСУ Аліна Сарнацька.
З іронією прокоментував рекламну кампанію з Оленою Кравець і військовослужбовець Максим Колесников. Вбачає також експлуатацію теми військових у цій ініціативі.
"Були моменти, коли черепушка не тримала, й при написанні реклами з голови випадав мозок. Але клієнти настільки хотіли поексплуатувати тему військових, що цього не помічали", – Лев Канський говорить за уявного військового з позивним "Позивний", – зазначає військовослужбовець ЗСУ Максим Колесніков.
Не стояли осторонь, а відверто висловлювалися в соцмережах і цивільні. Десь лунала критика, а десь – і підтримка.
Бренд української білизни того ж дня прокоментував кампанію із Кравець на білборді. Кажуть – вона була однією з перших, хто відгукнувся на запит бренду "Брабрабра" і доєднався до проєкту. Додають: не всі жінки-військові мають за мету популяризувати тему білизни та комфорту на передовій, тож в ініціативі цивільні говорять за військових з їхнього дозволу.
"Ми не намагаємося прирівняти жінок в тилу і на передовій. Ми намагаємося згуртувати суспільство, щоб допомогти тим, хто сьогодні нас захищає", – зазначив бренд BRABRABRA.
Участь куми президента Зеленського в кампанії – це намагання відбілити репутацію. Така думка у політичної оглядачки Марини Данилюк-Ярмолаєвої. Вказує і на старт кампанії – січень 2024 року. Саме тоді, за її словами, Олена Кравець втрапила у скандал із державними коштами на її медійне шоу. Ба більше – ця хвиля критики в бік Кравець пов'язана, зокрема, із Володимиром Зеленським.
"Якщо на сторінку до "Брабрабра" – ще тоді дівчата-військові і дружини писали, що не може говорити словами діючих військових кума президента. І загалом аморально відбілювати репутацію після скандалу, коли Кравець розповідала, що в неї погано зі здоров'ям і тому вона запускає свій ютуб-проєкт за кошти платників податків, і коштувало це платникам податків 33 млн гривень", – зазначає політична оглядачка Марина Данилюк-Ярмолаєва.
Та головним відкриттям стало інше. "5 каналу" вдалося поспілкуватися у мережі з військовою Юлією на позивний "Піранька". У своїх соцмережах вона вказала – не надавала згоди на використання своїх даних для кампанії. Нині – вимагає вибачення від "Брабрабра" та самої Олени Кравець, під зображенням якої було зазначене псевдо захисниці. Виробники білизни наголосили – сталося непорозуміння. Тож усі зображення із Оленою Кравець та підписом воїнки Юлії на позивний "Піранька" будуть прибрані зі всіх діджитал-носіїв, і протягом кількох днів – зі всіх носіїв зовнішньої реклами. Чи будуть публічні вибачення від компанії та медійниці – невідомо.
Олена Рибінська, "5 канал"
Нагадаємо, екскерівник "Укрінформу" Олексій Мацука після свого призначення, яке ухвалював Офіс президента, запровадив практику розсилки в регіональні підрозділи державного інформаційного агентства "темників" – списків "важливих" тем, а також осіб, які ці теми коментують.
Читайте також: готую запит у Генпрокуратуру щодо цензури і тиску на "Укрінформ" з ОП – Ірина Геращенко.
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.