Нацрада, засідання
Нацрада, засідання
5 канал

Черговий скандал з радіо "Вєсті": суд заборонив Нацраді ухвалити рішення про ліцензію мовника

Нацрада уже винесла чотири попередження радіо "Вєсті" за антиукраїнську пропаганду в ефірі, а також приховування імені справжнього власника

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення так і не розглянула питання про припинення мовлення радіо "Вєсті". Ухвалювати рішення щодо ліцензії заборонив Франківський районний суд Львова, передає кореспондент "5 каналу". 

Зауважимо, що напередодні у львівському суді розглянули позов громадянки, що поскаржилася на контент радіо. Тож на час розгляду цієї справи суд заборонив Нацраді ухвалювати будь-які рішення щодо ліцензії "Вєстєй". Такий документ став несподіванкою для членів Нацради. Вони вважають таке рішення грубим перешкоджанням їхній діяльності.

"Сьогодні ми, скориставшись всіма правами, які в нас є, оскаржимо цю ухвалу, звернемося до правоохоронних органів з метою порушення кримінальних справ щодо позивачки, звернемося до відповідних органів на дії суду, і будемо всілякими можливими способами захищати права Національної ради з питань телебачення та радіомовлення", – заявила заступник голови Нацради Уляна Фещук.

Зазначимо, що Нацрада вже винесла чотири попередження радіо "Вєсті", зокрема йдеться про антиукраїнську пропаганду в ефірі, а також приховування імені справжнього власника. Медіа-холдинг "Вєсті" пов'язують із колишнім міністром доходів і зборів часів Януковича Олександром Клименком. Натомість представники холдингу це спростовують.

"Усі документи, які від нас вимагались стосовно кінцевого бенефеціару, були надані. Насправді я вважаю, що це притягнуте за вуха питання до нас", – заявив виконавчий директор медіа-холдингу "Вєсті" Андрій Кошевий.

У свою чергу, заступник голови комітету ВР із питань свободи слова Сергій Висоцький заявив: "Я знаю з оперативних джерел, що пан Клименко – бенефіціар холдингу "Вєсті". Він підписав заяву ФСБ про те, що він співпрацює з ФСБ. Нам відомо, і українським спецслужбам, що це фінансування йде з каналів, які пов'язані з Москвою". 

Як інформував 5.UA, 9 лютого 2017 року оштрафувала "Радио Вєсті" за недотримання квот на пісні і на ведення програм українською мовою.

Попередній матеріал
Позачергове засідання держкомісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій - відео
Наступний матеріал
Електронне паркування, смарт-зупинки та поліклініки без черг: які новації чекають столицю у 2017 році

Нацрада призначила позапланову перевірку п'яти мовникам

Українські квоти: Нацрада оштрафувала 8 радіостанцій, серед яких "Радио Вести" та Kiss FM

Нацрада оштрафувала радіо "Шансон" на 300 тис. гривень за пісню про "російський спецназ"