Євген Грушецький
Євген Грушецький 5.ua

"Були впевнені – це політ в один кінець": командир повітряного судна про рейди в оточений Маріуполь та евакуацію в повітрі

Читайте по-русски
Чоловік наголосив "з мирного крісла це здається якимось героїчним, а так – воно стає постійною роботою"

Він здійснював зухвалі рейди в повністю оточений Маріуполь навесні 2022 року, щоб звідти евакуювати поранених бійців. Нині командир повітряного судна Нацполіції Євген Грушецький продовжує займатися евакуацією в складі повітряної швидкої. Детальніше про його роботу та спогади про бойові завдання, які вже відбулися, дивіться в матеріалі Нацполіції.

"Керувати такою пташкою набагато приємніше і комфортніше, аніж стареньким Мі-8. Він ніжніший, тут треба лагідно все", – показав літак командир Грушецький. 

Зазначається, що до початку Великої війни місії "були більш поліцейські".

"Медевакуація з Міністерством охорони здоров'я. Тобто ми працювали як повітряна швидка. Це важко. Важко бачити покалічених, обпечених, із ампутованими кінцівками", – зауважив він.

Також Грушецький відмітив, що коли почав займатися медевакуацією, то "отримав дуже класні відчуття".

"Ти врятував чиєсь життя, ти відчуваєш, що не марно прожив день", – поділився чоловік.

Він також розповів, що перейшов від центру забезпечення до війни. 

"Я наслужився в армії. І вирішив, що треба щось у житті змінювати. Тому прийшов у поліцію. Я брав участь у місії. Це був політ в окупований Маріуполь. Виконував вогневу задачу, поки хлопці підвозити медицину, БК і забирали поранених, ми зменшували кількість негідників", – зазначив Грушецький.

Чоловік відмітив, що "коли отримали задачу, були впевнені, що це політ в один кінець".

"Завдання отримали десь о 12 ночі. Ми до 4 ранку сиділи і планували. Бо якщо ми не планували б, то ми з вами, певно, зараз не розмовляли. Підготовка була, просто не було часу на емоції, якусь лірику. Треба було розробити маршрут. Це стандартна процедура перед будь-яким польотом", – додав він.

Чоловік також наголосив, що "з мирного крісла це здається якимось героїчним, а так – воно стає постійною роботою".

Читайте також: льотчик винищувача МіГ-29 розповів, як вдалося за один бойовий виліт збити два "Шахеди".

Читайте також: "Дуже важко чекати їх із вильотів" – пілоти бомбардувальників розповіли, як працюють та які мають забобони. Командир бригади зауважив, що і сам робить бойові вильоти.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.

Попередній матеріал
Обмеження зсунули: в "Укренерго" оновили графіки відключень світла на 29 липня
Наступний матеріал
Виконують особливо небезпечні завдання: в Україні святкують День ССО
Loading...
росія боїться F-16: чому ворог б'є по одних і тих самих цілях – хроніка 855-го дня повномасштабної війни

росія боїться F-16: чому ворог б'є по одних і тих самих цілях – хроніка 855-го дня повномасштабної війни

Мріяв сісти за штурвал F-16: що відомо про загиблого легендарного пілота та як він отримав позивний "Джус"

Мріяв сісти за штурвал F-16: що відомо про загиблого легендарного пілота та як він отримав позивний "Джус"

США назвали умову, за якої долучаться до тренувань українських пілотів на F-16

США назвали умову, за якої долучаться до тренувань українських пілотів на F-16

Тільки 6 українських пілотів навчилися літати на винищувачах F-16 – The Telegraph

Тільки 6 українських пілотів навчилися літати на винищувачах F-16 – The Telegraph

рф уночі атакувала Україну: ППО збила ракету і 9 з 10  "Шахедів"

рф уночі атакувала Україну: ППО збила ракету і 9 з 10 "Шахедів"

Покровський напрямок найгарячіший: Сили оборони там відбили 52 ворожі штурми

Покровський напрямок найгарячіший: Сили оборони там відбили 52 ворожі штурми