Міжнародний аеропорт Запоріжжя
Міжнародний аеропорт Запоріжжя Facebook

Без сну та без даху над головою: як 200 українців третю добу не можуть вилетіти із Занзібару (оновлено)

Читайте по-русски
У авіакомпанії обіцяють, що пасажири мають повернутися не пізніше 16 лютого

Застрягли під пекучим сонцем Занзібару. 180 українців третю добу не можуть повернутися додому, тому що авіаперевізникові не дають дозволу на політ. Про це повідомили у прес-службі компанії SkyUp. Тим часом пасажирів розселили в готелях – одних без їжі, інших без душу. Є й такі, що змушені чекати на літак просто неба біля океану. З українцями, які застрягли в Занзібарі, спілкувалася журналістка "5 каналу".

"Ми зрозуміли, що щось не так, бо не оголошують посадку на рейс. Почали питати, що трапилося? Кажуть, що затримується посадка. Кілька годин, кілька годин. Так продовжувалося протягом 7 годин. Після чого нас розвезли по тимчасових готелях", – розповідає турист Ігор Карпов.

Туристка Анастасія Зінченко каже: "За першу добу ми спали 3 години, за другу – 2 години. Нас привезли у третій готель. Ми 2 дні пробули у аеропорті та на вулиці".

"Ми вже три дні залишаємося тут, в очікуванні. Не можемо покинути острів. Всі дуже вже втомилися", – зауважує туристка Анна Ткачова.

Таких історій майже дві сотні. Це все пасажири рейсу Занзібар – Київ. Серед тих, хто застряг, – очільник Державної міграційної служби України Максим Соколюк з дружиною – Анастасією Зінченко. Її українці пам'ятають як "дівчину із собачкою з Уханя".

"Нам повідомили, що якась технічна несправність із заправленням літаку. Інформація оновлювалася раз на дві-три години з тим, що посадка та зліт рейсу відкладається на ще кілька годин", – додає турист Ігор Карпов.

Третю добу пасажири кочують від летовища до готелів. І радіють, якщо вдається поспати та поїсти.

"Вчора нас поселили в якийсь бордель, щось незрозуміле, в якому не можна було прийняти душ, не було ніяких засобів для гігієни. Нам не давали пити",  – наголошує туристка Катерина Лупарь.

Турист Артем Пасажиров зауважує: "Готель без проживання, лише їжа та можливість користуватися лежаками біля океану, щоб поспати".

А спілкування з туроператором обмежується смс-повідомленням, скаржаться пасажири.

"Здебільшого, це схоже на автоматичні розсилки з приводу того, що рейс переноситься. За винятком кількох повідомлень, в яких говорилося, що треба взяти з собою теплі речі", –  підсумовує турист Ігор Карпов.

Авіакомпанія на своєму сайті вибачилася за незручності та пояснила причини затримки. Водночас спростувала версію з поламаним літаком. 

"З технічних причин рейс "Занзібар – Київ" не вилетів за розкладом. За кілька годин технічно літак був готовий здійснити рейс. Однак для дотримання правил і процедур при виконанні рейсу, для виконання цього рейсу потрібно було внести зміни до маршруту й отримати відповідні необхідні дозвільні документи. Ще раз наголошуємо: технічно літак готовий здійснити рейс будь-якої хвилини", – сказано у повідомленні компанії.

У відомстві обіцяють, що пасажири мають повернутися додому не пізніше 16 лютого.

Валерія Павленко, "5 канал"

Оновлено 23:30. Туристів саджають до літака.

Попередній матеріал
Вітренко, зброя та "євробляхи": про що говорили "слуги народу" на засіданні фракції
Наступний матеріал
Провал перемов із місією МВФ: як реагують у Раді та що буде з українською економікою
Loading...

До державного оборонного замовлення включать літаки Ан-74 – їх вироблятимуть в інтересах ЗСУ

Єрмак полетів на зустріч глав держав "Нормандської четвірки" президентським літаком

Водолази в Індонезії підняли бортовий самописець з літака, що впав напередодні

МОЗ оновило перелік країн "червоної" зони – куди подорожувати нині не рекомендують

На місці авіакатастрофи в Індонезії тривають пошукові роботи – сюжет

Авіакатастрофа в Індонезії: знайдено місце розташування чорних скриньок літака