Мі-24 ЗСУ
Мі-24 ЗСУ 5 канал

Злі "крокодили" в повітрі: як проходять маневри бойових гелікоптерів Мі-24

Читайте по-русски
"Знищення техніки та живої сили": як відбуваються маневри бойових гелікоптерів Мі-24

Пошук і знищення техніки та живої сили ворога з повітря. На Донеччині екіпажі гелікоптерів відпрацьовували взаємодію з наземними авіанавідниками. За маневрами вертольотів спостерігала і кореспондент "5 каналу".

Мі-24 – бойовий гелікоптер. Військовослужбовці називають його "крокодил". Кажуть, у повітрі він дуже схожий на цю тварину. Довжина вертольота – понад 17 м. Обслуговує такого велетня бортовий технік Олег Холод.

Перераховує: "Перед польотом ми перевіряємо наявність масел на вертольоті, рівні їхньої заправки, надійність усіх агрегатів, двигуни. Щоб усе було справне і на відповідному рівні".

Та на цьому місія техніка не завершується. Під час польоту він контролює параметри роботи двигунів та електричного обладнання гелікоптера. Після команди навідника пілоти бойових вертольотів МІ-24 піднімають машини в повітря.

З висоти польоту, в умовах обмеженої видимості, розгледіти місцевість та виявити ворога буває вкрай складно. Саме тому дії екіпажів координують авіанавідники. Їх називають "вухами та очима" пілотів на землі.

"Мета нашої роботи полягає в тому, щоб більш точно і детально вказати вертольоту ціль, яку він повинен знищити. Тому що ті цілі, які видно з землі, вони більш дрібні, більш непомітні", – пояснює навідник армійської авіації сухопутних військ ЗСУ Андрій.

Навідники передають пілотам координати цілей, які необхідно знищити: "Курс 200, видалення 1800, КСП противника, майданчикова ціль. Як прийняли? Прийняв. Бойові дії дозволив".

Андрій зазначає: "Специфіка нашої роботи в тому, що ми повинні допомагати льотчикам і вертольотам знаходити потрібні цілі. Ми повинні проводити первинне відпрацювання, початковий аналіз на місці, після цього взаємодіяти з вертольотом".

Завдання бойового пілота не лише знищувати техніку та десант ворога, а й дбати про власну безпеку. Щоб ухилятися від снарядів і ракет, випущених супротивником, треба вправно маневрувати машиною в повітрі.

"Ворог має дуже багато комплексів, які мають можливість збивати наші вертольоти. Складність – це вихід на бойовий шлях і стрільба. Це складність. І відхід з бойового шляху для того, щоб вижити після ураження цілей", – акцентує командир екіпажу Мі-24 Микола Жданюк.

За маневрами бойових машин спостерігали представники командування ООС. Із поставленими завданнями пілоти впоралися. Всі умовні цілі знищені влучними пострілами.

Олена Уланова, Олег Корінний, Донецька область, "5 канал"

За лаштунками виробництва вертольотів: чим вражений Турчинов – ФОТО

Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/
Підприємства-виробники вертольотів
/

Попередній матеріал
Кадри вирішують усе: про що свідчать гучні звільнення голів ОДА та яких призначень очікувати від Зеленського – "БлогПост"
Наступний матеріал
За європейською технологією: на Черкащині впроваджують сучасні методи саджання лісу

NASA випробувало вертоліт, який замість марсоходів досліджуватиме Червону планету – фото

Вертоліт з майбутнього: американці підняли в повітря швидкісний гелікоптер

Рятувальники спеціального авіазагону отримали ключі від квартир: у ДСНС розповіли про плани

У Затоку на гелікоптері: в Одесі запустять пасажирські перевезення між 9 вертолітними портами

Україна взяла участь у миротворчій місії ООН в Конго – фото

Нове життя руками волонтерів: 10-та ОМАБр отримала відновлений гелікоптер Ка-226