Як у Гоґвортсі, тільки замість чарів – штучний інтелект. У Дніпрі вчитель історії використовує новітні технології в навчальній програмі. Викладач вважає, що так школярі ліпше опанують предмет. Чи подобається дітям формат навчання – дізнавалася кореспондентка "5 каналу" Наталія Москаленко.
Олександр Підгайний – учитель історії в одній із Дніпровських шкіл. Його уроки школярі обожнюють. І не даремно. Адже викладач – проти класичних занять за партами та дощок із крейдою. Пан Олександр заохочує школярів навчатися у смартфоні. У нього на уроці можна навіть з історичними постатями поспілкуватися.
У класі лише три парти, учні поділені на групи. Біля кожного восьмикласника додаткові коди. Учитель створив їх сам, використовуючи різноманітні онлайн-сервіси. Тут прислужився штучний інтелект. Педагог каже, допомагає увесь спектр новітніх технологій.
"Це і сервіси на основі штучного інтелекту, мовні моделі чат-джіпіті, графічні це в нас була система "Леонардо". Користувалися ми системою опитування "Пліткерс", використовували інтерактивні вправи Ворлд вор, також я активно використовую доповнену реальність", – розповідає вчитель історії КЗО "СЗШ №84" ДМР Олександр Підгайний.
Всі матеріали до уроку Олександр готує самостійно, використовуючи ІТ-навички. За 7 років викладання у школі, ділиться, саме в такий спосіб школярі найкраще засвоюють пройдений матеріал, проходять перевірку онлайн та отримують відразу оцінку.
Навчання у школярів проходить очно. У разі сигналу повітряної тривоги всі спускаються в укриття.
Тепер урок триває у сховищі. І восьмикласники із зацікавленістю продовжують заняття. Уроки продумані таким чином, що вчитися можна і без смартфона.
"То можна з іншою людиною, в якої є телефон. Ми оживляємо через додаток картинки, ми можемо працювати з тестами", – каже учень 8-го класу КЗО "СЗШ №84" ДМР Олексій Іваник.
"Спочатку було незрозуміло, що це таке, але потім ,коли ми почали з цим працювати, стало дуже цікаво", – наголошує учениця 8-го класу КЗО "СЗШ №84" ДМР Наталія Колісник.
Директор школи каже, такі новітні підходи до викладання історії нині дуже актуальні. Адже юні українці мають добре опанувати цю дисципліну. Використання штучного інтелекту започатковують і на інших уроках, бо освіта має йти в ногу з часом та наукою.
"Зараз не сучасним закладом просто бути неможливо. Обрали для себе напрямок, який зараз у тренді, – це стем-діяльність. І оцей напрямок дає змогу розвивати критичне мислення, займатися науково-дослідницькою діяльністю, використовувати цифрові інструменти", – зазначає директорка КЗО "СЗШ №84" ДМР Валентина Пихтіна.
Штучний інтелект використовують для аналізу інформації та для зацікавлення учнів. Водночас педагоги розповідають: залюбки діляться досвідом із колегами Дніпропетровщини.
Наталія Москаленко, Олександр Пронський, Дніпро, "5 канал"
Читайте також: Перший дзвоник у метро: як навчатимуться школярі у прифронтовому Харкові – сюжет
Дивіться також:
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
- Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.