У Дніпрі за п'ять років вдалося відродити муніципальний електротранспорт, який десятиріччями по суті знищувався на догоду приватним перевізникам: було створено 6 нових тролейбусних маршрутів, закуплено 96 нових тролейбусів, майже 300 європейських автобусів великої місткості, відновлено ремонтну базу рухомого складу та колії. Про це повідомив міський голова Дніпра й один із лідерів партії "Пропозиція" Борис Філатов.
Він також додав, що до ладу приводять і зупинки громадського транспорту – їх зроблять зручнішими й безпечнішими для пасажирів, обладнають інформаційними табло. Крім того, місто оновлює і трамвайний склад.
За словами Філатова, політсила має стратегічний план зі створення комфортної та якісної екосистеми Дніпра. Зокрема, одним із пріоритетів є розв'язання "хронічної" проблеми, пов'язаної з станом шляхів. Так, на майбутні періоди заплановані системні реконструкції трамвайних ліній у різних районах міста.
"Відродження муніципального електротранспорту було моєю обіцянкою. Жителі міста бачать якісний результат із новими тролейбусами. Дійсно, зроблено багато. Але ще більше роботи – попереду. Пов'язано це насамперед з оновленням рухомого складу трамваїв і оновленням трамвайних колій", – сказав Борис Філатов.
Нині в Дніпрі на 12-й маршрут запустили ще 12 трамваїв, які раніше курсували в Лейпцигу й були придбані там же в рамках міської програми з оновлення рухомого складу. Їх адаптували під технічні особливості доріг Дніпра, а транзисторно-імпульсна система керування дозволяє заощаджувати від 30% електроенергії при русі.
Борис Філатов також додав, що всі 40 трамваїв, які місто з 2019 р. придбало в Німеччині, після реконструкцій обійшлися міському бюджету як дві нові машини: "Сорок проти двох. Вдумайтеся в ці цифри".
За словами представника "Пропозиції" Ігоря Маковцева, поставка решти трамваїв запланована на першу половину листопада, і до кінця року вони також вийдуть на міські маршрути.
Як повідомляв раніше 5.ua, Борис Філатов розповів про міжнародну нагороду для міста Дніпро.