Швидка допомога
Швидка допомога 5 канал

Диспетчери швидкої скаржаться на пацієнтів і пояснили причини – сюжет

Читайте по-русски
Кожен третій абонент не може сказати, куди їхати і навіщо

Приховують симптоми, лаються чи не вказують адресу для виїзду медбригади. Диспетчери черкаської станції швидкої допомоги скаржаться на поведінку пацієнтів. Точніше майбутніх пацієнтів. Кажуть, люди витрачають їхній час дарма. Через це робота швидкої стає повільнішою, а іноді коштує пацієнтам життя. Обурення медиків слухала кореспондентка "5 каналу" Яна Лимаренко.

Завдання диспетчерів служби 103 – якомога швидше дізнатися що і де трапилося. Утім, кожен третій абонент не може сказати куди їхати і навіщо.

"Вони коли викликають швидку – вони думають, що ми вже бачимо, де вони знаходяться, вони не говорять населений пункт, де вони знаходяться – ось тут, ось там, ось такі відповіді", – говорить Валентина Тищенко, старша фельдшерка зміни, диспетчерка.

- Алло. Це скора? – каже додзвонювач.

- Так, швидка, – відповідає диспетчер.

- Ану, швиденько до залізничної платформи, тут жінка впала, погано їй, – говорить людина.

- В якому місті ви знаходитесь? – уточнює диспетчер.

- Чуєте чи ні? – натомість каже людина, яка звертається.

- В якому місті ви знаходитесь? – ще раз уточнює диспетчер.

- Де залізнична платформа, отут, – говорить додзвонювач.

- Місто, місто яке, – намагається з'ясувати диспетчер.

- Ну за склом тут, шо воно, – говорить людина.

Таких записів у диспетчерів назбиралася ціла колекція. Керівниця служби Ірина Попович з'ясувала – деякі бесіди тривали до 10 хвилин.

"То вони не знають, де вони знаходяться, не завжди кажуть місто, а ми зараз обслуговуємо область, сказали адресу, номер будинку і чекай. Неправду говорили про температуру, а потім бригада приїжджає і багато бригад тоді було на самоізоляції через те, що говорили неправду", – каже Ірина Попович, начальниця оперативно-диспетчерського управління.

Наскільки виклик екстрений – диспетчери намагаються визначити у перші 15 секунд, щоби терміново передати інформацію для виїзду бригади.

Часто швидка виїжджає до пацієнта навіть раніше, ніж закінчиться виклик в екстрену службу.

У екстрених випадках деталі виклику медики отримують уже в дорозі до пацієнта – каже фельдшер Анатолій Безвугляк. Якщо абонент чітко вказав адресу – на виклик приїжджають швидко, але нерідко бригаді доводиться шукати хворого за неточними орієнтирами і втрачати час.

"Третій заїзд від сухої липи, ну, де ми будемо шукати суху липу? А потім від неї рахувати заїзд, це теж дуже затягує час і бригада нервує, і хворий страждає", – говорить Анатолій Безвугляк, фельдшер.

У Черкаській області – 101 бригада екстреної допомоги, але є села, де поряд лише одна служба. Поки лікарі шукають одного хворого, інший може не дочекатися.

"В екстрених випадках реально треба економити кожну секунду, навіть якщо бригада приїде до вас на секунду раніше – то вона звільниться раніше і раніше зможе надати допомогу іншим людям, які цього потребують", – каже Ігор Фесун, директор Обласного центру екстреної медичної допомоги Черкаської облради.

Щоби швидка поквапилася, диспетчери закликають – спішно і чітко називати адресу виклику і симптоми пацієнта.

Яна Лимаренко, В'ячеслав Ромодан, Черкаси, "5 канал"

Попередній матеріал
Скандал довкола претендента на посаду міністра освіти: хто такий Сергій Шкарлет – сюжет
Наступний матеріал
МВФ побачив ризик відкату деяких реформ, тому заклав у програму утримання досягнутих результатів – економістка
Loading...

Коштів не вистачить навіть на зарплату: чому в селі Іркліїв закривають частину відділень лікарні

Дезінфікувальні рамки в Черкаських лікарнях встановив власним коштом місцевий підприємець: подробиці

Трансплантацію кісткового мозку почали здійснювати у Черкасах: як це працює та як навчають лікарів