Ігор Тишкевич

Тишкевич пояснив, чому Росія почала блокувати прохід до Азовського моря саме в 2018 році

Росія ставить перед собою дві мети

Експерт програми міжнародної і внутрішньої політики українського Інституту майбутнього Ігор Тишкевич в ефірі "5 каналу" пояснив, чому саме зараз Росія почала нагнітати ситуацію в Азовському морі шляхом затримки українських суден.

"Якщо б Росія почала таку практику раніше, то українська економіка б адаптувалася. Тому що ми б змушені були б збудувати дороги та інше, щоб розвантажити Маріуполь. За рік такого не збудуєш. Тим більше, що ми вступаєм в передвиборчий рік, коли наша влада вже не думає про великі інфраструктурні проекти" – пояснив він.

І пояснив: "Українські вантажі перевозять компанії інших держав. Судновласники несуть збитки. І якщо судновласники несуть збитки, вони або переорієнтуються на інших постачальників, або підвищують ціни на транспортування. З Маріуполя та Бердянська експортується сільгосппродукція (зерно) та метал. З портів Росії в Азовському морі також експортується зерно і метал. Тобто, це банальна конкурентна боротьба".

Відповідно Україна, по-перше, втрачає експортний прибуток. А по-друге, що відбувається в самих цих містах? Активізуються сили, які говорять, "а ви пам’ятаєте, як було гарно, коли ми товаришували з Росією?"

Окрім того, Ігор Тишкевич наголосив, що Росії немає сенсу виходити на якісь мирні угоди, якщо вона ще не знає, хто буде президентом і який буде парламент.

Детальніше дивіться у повному відео інтерв'ю:

Дивіться також фотогалерею:

Стрільби в негоду та затримання судна-порушника: як в Азовському морі проходили навчання прикордонників – ФОТО

/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Молебень у Свято-Успенському храмі на Одещині за участю Президента – відео
Наступний матеріал
Москва проігнорувала пропозицію України щодо обміну полоненими: Геращенко звернулася до ТКГ

Омелян: Морпорти "Бердянськ" і "Маріуполь" скорочують штат і вдвічі – вантажопотік

Україна готує позов до Міжнародного суду ООН через агресію в Керченській протоці

РФ перекрила Керченську протоку: як блокада позначається на роботі українських портів

Україна звернулася до Міжнародної морської організації через дії РФ, долучилися понад 30 країн

Україна втратила 6 млрд гривень через блокаду суден в Азовському морі

"На причалах немає роботи": через тотальний огляд РФ до Маріуполя не можуть зайти 7 суден