Як повідомляється на сайті українського парламенту, цей закон повернутий із пропозиціями Президента 6 червня.
У пропозиціях Президента до закону "Про приватну детективну (розшукову) діяльність" зазначається, що в документі, який надійшов на підпис главі держави, перелік дозволених видів приватних детективних (розшукових) послуг сформований без урахування вимог ряду законодавчих актів України.
"Так, суб'єктам приватної детективної (розшукової) діяльності дозволяється збір, фіксація і дослідження відомостей, необхідних для розгляду справ, зокрема, в кримінальному судочинстві, а також пошук і збір даних, які можуть бути приводом або підставою для звернення замовника приватних детективних послуг у правоохоронні органи або до суду з метою захисту його законних прав та інтересів (пункти 1. 7 частини третьої статті 12). При відсутності чіткої конкретизації в законі відомостей або даних, які дозволяється збирати, фіксувати і досліджувати суб'єктам приватної детективної (розшукової) діяльності, фактично допускається можливість збору такими суб'єктами доказів для розгляду справ у кримінальному судочинстві. Такий підхід суперечить нормам Кримінально-процесуального кодексу України, за якими доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим кодексом", – йдеться у пропозиціях Президента.
Також наголошується, що проголосований Радою закон передбачає, що для отримання права на здійснення приватної детективної діяльністю необхідне отримання відповідного свідоцтва, яке видається на платній основі. Однак у законі не визначаються розмір плати за видачу такого свідоцтва та порядок її справляння, як того вимагає закон України "Про адміністративні послуги" (частина третя статті 11).