У громадянській мережі "Опора" відзвітували про агітаційну активність кандидатів на президентських виборах – оприлюднили дані про тих, хто рекламує себе найбільше. За підсумками січня лідерами стали чинний Президент Петро Порошенко та чільниця Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" Юлія Тимошенко.
Загалом протягом місяця активну агітаційну кампанію в Україні розгорнули 28 осіб. Найбільше реклами із закликом підтримки з'являлася у ЗМІ та соцмережах. Використовували також білборди та сітілайти.
А от регіонами, задля безпосереднього спілкування з народом, кандидати протягом січня їздили мало, – звітують представники "Опори". Назвали також найпоширеніше порушення, яке вчиняють кандидати: вони фінансують агітацію не з виборчих фондів. За попередніми підрахунками, лише чверть із зареєстрованих учасників перегонів відкрили свої фонди.
"Порушення порядку фінансування найбільше фіксувалося з боку Андрія Садового, Анатолія Гриценка, Юлії Тимошенко і далі по рейтингу, так як у нас ці рейтинги оприлюднені. 239 заяв щодо таких фактів і 73 адміністративних протоколи. В сукупності топ-кандидати, які найбільш активні, вони практично всі здійснювали агітаційну діяльність не з виборчого фонду. Так як на момент старту зовнішньої реклами, в тому числі, на жаль, виборчі фонди де-факто і де-юре не були відкриті. Це дуже легко перевірити", – зазанчила координатор виборчих програм ГМ "Опора" Ольга Айвазовська.