В ефірі виборчого телемарафону на "5 каналі" директор Інституту світової політики Євген Магда пояснив, чому низка кандидатів у Президенти, які завчасно розпочали передвиборчу кампанію, до фіналу "перегонів" так і не дійшли.
"Наука соціологія не тільки публічні президентські рейтинги робить, а й непублічні. Людина має амбіції, їй дають шанс – суспільству дають сигнал із бордів. Потім вимірюють у фокус-групах, соціологічних опитуваннях – злітає чи ні.
Це можна порівняти з тестуванням будь-якого нового виробу у технологічній лінійці будь-якої компанії: сприймають чи не сприймають, купують чи не купують. Якщо не сприймають – вибачте, не будемо далі витрачати мільйони.
Ми вже витратили мільйон, але далі не збираємося цього робити. Логіка приблизно така", – зазначає Магда.
Він також додає: "Вважати, що хтось із кандидатів у президенти вирішив буквально в грудні (серйозних, реальних кандидатів у президенти), що він буде балотуватися і претендувати на перемогу – це щонайменше наївно. Ми ж не наївні. Історія в нас, українців, така, що наївність має бути випалена каленим залізом".
Продовження розмови – дізнайтеся у відео: