Садовий білборд
Садовий білборд krme.top

Магда про "зникнення" кандидатів, обличчя яких вже майоріли на білбордах країни

Читайте по-русски
Ті кандидати на пост Глави держави, білборди яких з'явилися першими на вулицях України, у такий спосіб спостерігали за реакцією виборців – "купують чи не купують"

В ефірі виборчого телемарафону на "5 каналі" директор Інституту світової політики Євген Магда пояснив, чому низка кандидатів у Президенти, які завчасно розпочали передвиборчу кампанію, до фіналу "перегонів" так і не дійшли. 

"Наука соціологія не тільки публічні президентські рейтинги робить, а й непублічні. Людина має амбіції, їй дають шанс – суспільству дають сигнал із бордів. Потім вимірюють у фокус-групах, соціологічних опитуваннях – злітає чи ні.

Це можна порівняти з тестуванням будь-якого нового виробу у технологічній лінійці будь-якої компанії: сприймають чи не сприймають, купують чи не купують. Якщо не сприймають – вибачте, не будемо далі витрачати мільйони.

Ми вже витратили мільйон, але далі не збираємося цього робити. Логіка приблизно така", – зазначає Магда.

Він також додає: "Вважати, що хтось із кандидатів у президенти вирішив буквально в грудні (серйозних, реальних кандидатів у президенти), що він буде балотуватися і претендувати на перемогу – це щонайменше наївно. Ми ж не наївні. Історія в нас, українців, така, що наївність має бути випалена каленим залізом". 

Продовження розмови – дізнайтеся у відео: 

Попередній матеріал
Перекази грошей в Україну з Росії зменшилися майже наполовину – НБУ
Наступний матеріал
"На дільницях чимало молоді, це дає надію": дружина Маккейна очолила делегацію спостерігачів зі США