Садовий білборд
Садовий білборд krme.top

Магда про "зникнення" кандидатів, обличчя яких вже майоріли на білбордах країни

Читайте російською
Ті кандидати на пост Глави держави, білборди яких з'явилися першими на вулицях України, у такий спосіб спостерігали за реакцією виборців – "купують чи не купують"

В ефірі виборчого телемарафону на "5 каналі" директор Інституту світової політики Євген Магда пояснив, чому низка кандидатів у Президенти, які завчасно розпочали передвиборчу кампанію, до фіналу "перегонів" так і не дійшли. 

"Наука соціологія не тільки публічні президентські рейтинги робить, а й непублічні. Людина має амбіції, їй дають шанс – суспільству дають сигнал із бордів. Потім вимірюють у фокус-групах, соціологічних опитуваннях – злітає чи ні.

Це можна порівняти з тестуванням будь-якого нового виробу у технологічній лінійці будь-якої компанії: сприймають чи не сприймають, купують чи не купують. Якщо не сприймають – вибачте, не будемо далі витрачати мільйони.

Ми вже витратили мільйон, але далі не збираємося цього робити. Логіка приблизно така", – зазначає Магда.

Він також додає: "Вважати, що хтось із кандидатів у президенти вирішив буквально в грудні (серйозних, реальних кандидатів у президенти), що він буде балотуватися і претендувати на перемогу – це щонайменше наївно. Ми ж не наївні. Історія в нас, українців, така, що наївність має бути випалена каленим залізом". 

Продовження розмови – дізнайтеся у відео: 

Попередній матеріал
Перекази грошей в Україну з Росії зменшилися майже наполовину – НБУ
Наступний матеріал
"На дільницях чимало молоді, це дає надію": дружина Маккейна очолила делегацію спостерігачів зі США