первісні люди
первісні люди pixabay.com

Вчені з'ясували, яким був раціон у давніх людей

Читайте по-русски

У печері на півдні Африки палеонтологи виявили фрагменти найдавніших смажених коренеплодів в історії людства. Вчені припускають, що їхній вік може сягати понад 170 тисяч років. Про це пише NewScientist.

За словами вчених, давні люди їли дуже збалансовану їжу – багату на вуглеводи та білки.

У 2016 році команда науковців виявила десяток шматків вугілля серед попелу в печері Бордер в Африці. Цей шар попелу – все, що лишилось від багаття давніх людей.

Вивчивши обгорілі залишки сотні сучасних рослин під мікроскопом протягом останніх років, група нарешті змогла ідентифікувати фрагменти коренеплоду роду Hypoxis – так званої африканської картоплі, яку застосовують у медицині. Ймовірно, люди їли таку картоплю, але з білим корінням – Hypoxis angustifoli.

Чимала кількість фрагментів коренеплоду свідчить про те, що смажені овочі були звичайною частиною раціону, попри поширену думку, що давні люди їли переважно м’ясо.

Крім того, за словами дослідників, спостереження щодо їжі давніх людей можуть бути викривлені, оскільки рештки рослин зазвичай не зберігаються стільки часу, скільки, приміром, кістки тварин. Водночас деякі з науковців відверто не зацікавлені в таких пошуках.

Як повідомляв 5.UA, вчені зі Сполучених Штатів Америки виявили найглибшу впадину на земній кулі.

Убивство іранського генерала: Україна виступила проти будь-яких актів помсти на Близькому Сході