Модель нервової системи
Модель нервової системи Naked Science

Науковці вперше змогли створити 3D-модель нервової системи – подробиці

Читайте по-русски

У США вчені створили живу біогібридну нервову тканину зі стовбурових клітин, щоб розробити тривимірну модель нейронних мереж. Про таке повідомляє Naked Science.

Для створення тривимірної моделі нервової тканини вчені використовували гідрогелі і фібрин – білок, що становить основу тромбів при згортанні крові.

Слід зазначити, що ці матеріали дають змогу сформувати структури міліметрового і сантиметрового масштабів довільної форми.

Активується така штучна нервова система під впливом синього світла.

Використання таких структур допоможе вченим аналізувати складні форми поведінки в головному мозку і хоча б частково відмовитися від експериментів на тваринах.

Як повідомляв 5.UA, експерти галереї Уффіці у Флоренції, аналізуючи картину Леонардо да Вінчі "Пейзаж Арно", з'ясували, що один з найталановитіших художників усіх часів, творчість і постать якого оповита таємницями, був амбідекстром.

Суд обирає запобіжний захід Андрію Riffmaster Антоненку