Вчені з’ясували, які зони мозку відповідають за опис історій

Загалом до експерименту залучили 21 студента, з яких 17 дівчат

Нейрофізіологи з канадського Університету Макмастера провели експеримент, у якому взяли участь студенти. Своєю чергою, він показав, які області мозку беруть участь у складанні антропоцентричних оповідань. Про це повідомляє "Ліга.Новини".

Зазначається, що загалом до експерименту залучили 21 студента, з яких 17 дівчат. Всі вони захоплювалися образотворчим мистецтвом.

"Під час дослідження учасників сканували за допомогою магнітно-резонансної томографії (МРТ) та декларували короткі заголовки, в яких містилася зав'язка історії - наприклад, "Хірург знайшов ножиці всередині пацієнта" або "Рибак врятував хлопчика із замерзлого озера". Потім із запропонованих фраз студенти складали повноцінні розповіді, які виражалися в трьох форматах: в формі монологу, у вигляді жестів і малюнком на планшеті ", – зазначено в повідомленні.

В якості контролю дослідники використовували друге завдання, аналогічне першому.

У ньому учасникам пропонувався випадковий предмет, наприклад бінокль, який студенти описували тими ж способами, що і в перший раз, але з однією умовою: у описі не повинні з'являтися люди. Перше завдання автори назвали "розповіддю", а друге – "описом". Таким чином, вони хотіли виокремити реакцію мозку, яка проявляється виключно у відповідь на сюжетні історії, в центрі яких – людина.

Шляхом "віднімання" одних реакцій від інших вчені з'ясували, що в складанні й розповіді історій, незалежно від способу оповіді, найважливішу роль відіграють три області: скронево-тім'яний вузол (TPJ), верхня скронева борозна (STS) і задня поясна кора (PCC ).

Перша – відповідає за збір інформації з таламуса, лімбічної, зорової, слухової і соматосенсорної систем і обробляє її. Друга область аналізує мову, розпізнає обличчя і бере участь у соціальному сприйнятті. Функції третьої – пов'язані з навчанням і пам'яттю. Цей кластер вони назвали "оповідальним центром".

Як повідомляв 5.UA, американські вчені оголосили про нове відкриття у фізіології людського організму. Кажуть, що виявили новий орган, який складається з цілої мережі мікроскопічних каналів у сполучних тканинах.

Ураган "Флоренс": кількість загиблих збільшилася