кадр з відкитого космосу (прогулянка космосом)
itc.ua

Таємничий об'єкт Х: вчені знайшли докази існування ще однієї планети в Сонячній системі

Вчені виявили об'єкт, на якому "підозрюють" вплив загадкової планети

Міжнародна група астрономів за допомогою даних експерименту Dark Energy Survey, виявила новий транснептуновий об'єкт 2015 BP519. Спостереження за орбітою об'єкта показали, що вона сильно нахилена до осі Сонячної системи. На думку дослідників, це могло статися через вплив гіпотетичної планети Х. Висновки вчених були опубліковані на сайті arXiv.org, пише DT.

Вчені вважають, що об'єкт має надзвичайно витягнуту орбіту, малий і великий радіуси якої досягають 35 і 862 астрономічних одиниць (астрономічна одиниця дорівнює середньому радіусу орбіти Землі). Більш того, орбіта 2015 BP519 на 54 градуси нахилена відносно площини орбіт планет Сонячної системи.

Якщо об'єкт не був захоплений під час міжзоряної подорожі тяжінням Сонця, то він, як і переважна більшість інших транснептунових об'єктів, сформувався разом з Сонячною системою, а орбіта його повинна проходити в загальній площині. Розрахунки показують, що надати їй такий різкий нахил не могла гравітація жодної з восьми "офіційних" планет Сонячної системи — і, можливо, пояснюється впливом таємничої Планети Х. Раніше вчені заявили про те, що дев'ята планета повинна знаходитися на орбіті з періодом близько 15 тисяч років, а її маса в 10 разів перевищує масу Землі.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Одруження принца Гаррі та Меган Маркл: у Віндзорі в очікуванні зібралися тисячі людей
Синоптики прогнозують в Україні відносну прохолоду і короткочасні дощі

Здатен вирішити все: у Китаї представили суперкомп'ютер нового покоління