NASA

NASA відкрило десять "скелястих" планет, подібних до Землі – відео

Вони розташованій у так званій "Зоні Золотоволоски"

Космічна агенція NASA напередодні повідомила про відкриття більше 200 планет (219) поза межами Сонячної системи. Про це повідомляє The Independent.

Як стало відомо, відкриття вдалося зробити завдяки телескопу "Кеплер".

Так вчені виявили серед цих планет 10 "скелястих" планет, подібних до Землі. Ці планети розташовані не надто близько до своєї зірки, а тому на них не дуже спекотно, і не настільки далеко, щоб на них через холод не могло існувати рідкої води. Поки вчені кажуть про те, що ключовим фактором існування життя на планеті є саме наявність води.

За даними науковців, ці десять планет існують у так званій "Зоні Золотоволоски" Сонячної системи. Крім того, телескоп "Кеплер" засвідчив наявність понад 4 тисяч екзопланет. Наразі вчені досліджують їх.

"Цей ретельно відібраний каталог дозволить відповісти на одне з головних питань астрономії – скільки в галактиці планет подібних до Землі ", - зазначила дна з авторів дослідження Сьюзан Томпсон.

У NASA відзначають, що останні відкриття мають "значне значення для пошуків життя" в інших частинах Всесвіту.

Як повідомлялося, раніше NASA відкрило 10 потенційно небезпечних для Землі об’єктів.

"Спеціальні умови": як абітурієнти з Криму та окупованого Донбасу можуть вступити до ВНЗ