NASA знайшло на Місяці велику кількість води – подробиці

Читайте по-русски
    Воду знайшли у кратерах на полюсах Місяця

Відповідно до нового відкриття, яке опублікувало Національне управління з аеронавтики й дослідження космічного простору, в кратерах на полюсах Місяця може бути достатньо води для проведення там тривалих дослідницьких місій та початку колонізації земного супутника. Про таке повідомляє "НВ".

Слід зазначити, що воду знайшли у кратерах на полюсах Місяця, куди практично не потрапляє сонячне світло, і де температура досягає мінус 120 градусів за Цельсієм.

Науковці проаналізували дані з міжпланетних станцій NASA MESSENGER та LRO про близько 15 тис. кратерів діаметром від 2,5 до 15 км на Меркурію та Місяці.

"Ми виявили, що неглибокі кратери, як правило, розташовані поблизу південного полюса Місяця, де раніше знаходили поверхневий лід. Ймовірно, таке обміління пов’язано з наявністю закопаних товстих відкладень льоду", – повідомляє автор дослідження Ліор Рубаненко з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі.

Як повідомляв 5.UA, віддалення Місяця від Землі сповільнює обертання нашої планети, що в результаті призводить до більш сильних і частих землетрусів.

Індія позбавила особливого статусу мусульманський Кашмір