Космічний турист
Космічний турист goodfon.ru

Космічного туриста вперше випустять у відкритий космос

Читайте по-русски
    Раніше кілька туристів уже бували на МКС, але жоден із них не виходив за межі станції

Космічний турист вперше в історії вийде у відкритий космос у 2023 році. Про це повідомляється на сайті російської ракетно-космічної корпорації (РКК) "Енергія".

Напередодні РКК, яка входить до складу "Роскосмосу", підписала контракт із американською компанією Space Adventures Inc., що займається розвитком космічного туризму.

На 2023 рік уже заплановано політ корабля "Союз МС" із двома туристами на борту, один із яких у супроводі російського космонавта вийде у відкритий космос.

"Роскосмос" і Space Adventures раніше вже 8 разів відправляли у космос туристів. Першим космічним туристом став італієць Денніа Тіто, який відвідав російську частину МКС у 2001 році. У 2009 році таку подорож здійснив засновник Cirque du Soleil Гі Лаліберте. А голова компанії Intentional Software Corporation Чарльз Симоні побував у космосі цілих два рази у 2007 і 2009 роках. Після цього туристичні польоти були припинені.

Зазначимо, NASA раніше не була зацікавлена у доставці на орбіту туристів, однак торік агенція оголосила, що відкриває Міжнародну космічну станцію для туристів. Польоти буде здійснювати компанія SpaceX. Очікується, що вартість квитка на МКС коштуватиме приблизно 52 мільйони доларів.

Нагадаємо, 31 травня космічний корабель Crew Dragon компанії SpaceX здійснив свою першу подорож до МКС, доставивши туди двох астронавтів. Це був перший в історії політ людини у космос на приватному космічному кораблі і вперше за майже десятиліття пілотований корабель стартував із території США. Компанією SpaceX керує винахідник-мільярдер Ілон Маск.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Коронавірус у світі: в Італії залучили військових для контролю карантину, у Латвії 5 днів не фіксують COVID-19