unn.com.ua

Хакери Anonymous оголосили, що у NASA є докази існування інопланетян

Хакери групи Anonymous опублікували заяву, в якій говориться, що аерокосмічне управління NASA може готуватися до оприлюднення фактів існування позаземного життя

Відповідну заяву у своїй промові зробив професора Томас Зурбухен в Комітеті США з науки, космосу і технологіям повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ".

За даними групи Anonymous, професор, виступаючи перед колегами заявив, що "розкриття інформації про інопланетян необхідне, бо неминуче".

"Беручи до уваги всі різноманітні види діяльності і місії, які спеціально шукають докази чужого життя, ми знаходимося на межі створення одного з найглибших, безпрецедентних відкриттів в історії", - сказав Зурбухен під час слухань.

Також хакери переконані, що виходячи з обсягів фінансування нових ініціатив NASA, "політики щось приховують".

Утім, Anonymous не надає нових доказів своєї сміливої заяви. Журналісти припускають, що виступ хакерів може бути пов'язаним з нещодавнім повідомленням про відкриття 219 нових планет за межами нашої Сонячної системи. Десять з них нагадують нашу Землю. Відкриття було зроблено за допомогою орбітального телескопа Kepler. Список нових планет охоплює чотири роки роботи телескопа.

Киянам обіцяють повернути гарячу воду вже з вівторка