vidia.org

Google вбудовує у свій браузер платний блокувальник реклами

    Корпорація стягуватиме з користувачів гроші за можливість відвідування сайтів без реклами

    Компанія Google повідомила про намір вбудувати наступного року в свій браузер Chrome блокувальник реклами, який буде націлений на найбільш настирливі для користувача пропозиції. Про це повідомляє The Guardian.

    За допомогою грошових внесків користувачі матимуть можливість бачити менше реклами – функція реалізуватиметься оновленим інструментом Google Contributor. Радість безрекламного серфінгу мережею обійдеться кожному приблизно у $5 на місяць.

    Крім того, корпорація запускає програму під назвою Funding Choices – вона дозволить власникам сайтів показувати відвідувачам настроювані повідомлення з пропозицією або дозволити рекламу, або заплатити за її відсутність через Google Contributor.

    Додаток стягуватиме мікроплатіж з користувачів за кожне відвідування ресурсу без перегляду реклами – більша частина від цих грошей піде власникам сайтів, а певний відсоток – самій компанії. Наразі йдеться про реалізацію функції лише у Північній Америці, Великій Британії, Німеччині, Австралії та Новій Зеландії.

    Як зазначив віце-президент Google з реклами та комерції Шрідхар Рамасвамі у своєму блозі, у майбутньому Chrome взагалі перестане показувати рекламу (у тому числі ту, що належить або обслуговується самою корпорацією) на сайтах, які не відповідають стандартам Better Ads Standards – вимоги з "поліпшення досвіду перегляду веб-сторінок".

    Попередній матеріал
    В Одесі впіймали кримінального авторитета
    Наступний матеріал
    "Не продавайте Україну": Під ВР численний мітинг аграріїв

    "Це втратило сенс": Mail.Ru закриває свої офіси в Україні

    В окупованому Севастополі український провайдер заблокував "Яндекс", "Mail.ru" та "ВКонтакте"

    Геращенко: Заборона російського інтернет-контенту – це тільки початок великої роботи

    "Яндекс.Браузер" для Android почав автоматично обходити блокування російських сайтів в Україні

    В АПУ пояснили на прикладах: Обмеження доступу до інтернет-ресурсів – всесвітня практика

    Інтернет асоціація України: аби заблокувати російські сайти, провайдерам потрібен щонайменше рік