Київська міська рада підтримала проект рішення про нові умови розміщення рекламних засобів у столиці. У Києві кількість конструкцій зовнішньої реклами має скоротитися до кінця 2018 року на 75%. Такі дані озвучив заступник Київського міського голови Олексій Резніков сьогодні на засіданні сесії Київради під час розгляду і затвердження узагальнених правил розміщення рекламних засобів в місті Києві. Про це повідомляє УНІАН.
За інформацією Резнікова, на сьогодні в столиці близько 7 тис. наземних рекламних конструкцій стоять на своїх опорах, а робота по скороченню рекламних носіїв починалась з 10 тис. конструкцій. Наразі очікується підписання документу міським головою.
Як зазначається, нові правила передбачають поділ Києва на п'ять зон – починаючи від нульової у центрі, де зовнішня реклама практично заборонена.
"Нульова зона – вільна від реклами, розміщення будь-яких рекламних засобів забороняється", - йдеться в документі.
До нульової зони відносяться головні центральні вулиці, площі та парки, також до цієї зони долучили низку транспортних розв'язок столиці. Винятками з цього правила будуть реклама на фасаді площею не більше 3 квадратних метрів, банери або панно на риштуваннях або фасадах та афішні тумби.
Окрім того, рекламу будуть демонтувати поступово після закінчення строку виданих дозволів на зовнішню рекламу.
Нагадаємо, раніше у "Київрекламі" показали ескізи правильного розміщення вивісок у столиці.