Дивовижний астронавт NASA Рендольф Брезнік у Києві: що привіз із собою та чим вражений

Він п'ять разів виходив у відкритий космос, двічі був на орбіті Землі і от втретє приїхав до України. Американський астронавт Рендольф Брезнік привіз світлини нічного Києва, які він робив із облавку МКС. У чому причина такої його прихильності до України – розпитувала Євгенія Китаїва

За годину до початку зустрічі з американським астронавтом біля Американського дому вишикувалась величезна черга – здебільшого це молодь та діти.

"Дуже цікавимось цією тематикою і така можливість випадає нечасто, щоб зустрітись з такою людиною, яка наш прапор підняла у космосі. І це для нас дуже цікаво! Такий момент не можна пропускати", – впевнений один з відвідувачів заходу.

Зустріч з астронавтом Рендольфом Брезніком

У черзі зустрічаємо Андрія. Два роки тому він разом із командою однодумців виборов перше місце на світовому етапі NASA Space App Challenge. Прийшов на зустріч з астронавтом, щоб дізнатися: наскільки змінюється світогляд людини після космічного польоту. Андрій переконаний: у найближчому майбутньому космос стане доступний для людей.

"Цікаво, бо дуже рідко до нас можуть завітати такі гості, які буквально декілька місяців тому були на Міжнародній космічній станції. Вони мають дуже крутий досвід, і при цьому можуть надихнути молодь до якихось нових відкриттів, до рухів у напрямку аерокосмічної сфери. Це дуже круто!" – каже Андрій Музиченко.

Зустріч з астронавтом Рендольфом Брезніком

Розповісти про зоряні подорожі та надихнути молодь на вивчення космічних наук – з такою метою Рендольф Брезнік приїхав до України. І саме він минулої осені – другий після українського космонавта Леоніда Каденюка – розгорнув на орбіті синьо-жовтий стяг. Його Брезнік привіз із собою до України і передасть до музею космонавтики у Житомирі.

"Ми придбали прапор і вирішили взяти його з собою у космос як знак вдячності і шани Україні, яка подарувала нам сина", – пояснює астронавт NASA.

Зустріч з астронавтом Рендольфом Брезніком

Маленького українця американський астронавт всиновив 10 років тому в місті Дніпро. Цього разу це вже третій візит до України із сином.

"Ще до того, як ми з моєю дружиною одружилися, вона постійно говорила про національне всиновлення. Ми подорожували і бачили, що діти в усьому світі потребують батьків. Коли ми побралися і вивчили питання, то з’ясували, що в Україні можна вільно всиновити дитину. Тож відправили заявку до Державного департаменту. Я вдячний Україні за прекрасного сина!" – не приховує емоцій Рендольф Брезнік.

Найбільше астронавт полюбляє фотографувати у космосі. Жартома розповідає: мріяв у дитинстві не про велосипед, а про фотоапарат. Демонструє публіці й світлини нічного Києва, які зробив на земній орбіті.

Зустріч з астронавтом Рендольфом Брезніком

На питання, що ж є найбільш вражаючим, відповідає: найдивовижніше те, що кожні 90 хвилин у космосі можна зустрічати схід сонця.

"Земля настільки чудова, коли ти можеш облетіти її за кожні 90 хвилин, і побачити зміни від дня до ночі, і побачити зміни погоди. Дивним чином тебе це зближує з Землею та її мешканцями набагато більше, ніж коли ти звикаєш до звичайного життя на Землі і живеш у своєму місті", – переконаний американський астронавт.

Євгенія Китаїва, Олександр Фенько, "5 канал"