МКС
МКС Depositphotos

Чорнобильські гриби можуть захищати космонавтів від радіації

Читайте по-русски
    Гриби зменшують рівень радіації в космосі на 2%

Науковці Стенфордського університету та Університету Північної Кароліни виявили у грибів, що виросли в зоні Чорнобильської АЕС, здатність живитися радіацією. Учені вважають, що ці організми можуть захищати від неї астронавтів у космосі. Про це пише CNet.

Космос і досі становить велику небезпеку для астронавтів. Рівень радіації у позаземному просторі у 20 разів потужніший, ніж на нашій планеті. Для захисту космонавтів учені дослідили одне з найрадіоактивніших місць на планеті – Чорнобиль.
    Згідно з отриманими даними, після вибуху реактора деякі рослини стали настільки радіаційно насиченими, що опромінення здатне вбити людину за хвилину. Проте в самому реакторі знайшли гриб, який здатен харчуватися радіацією.

Дослідники помістили гриб на МКС, аби проаналізувати його здатність захищати космонавтів від випромінювання. За 30 днів науковці відзначили здатність організмів пристосовуватися до умов мікрогравітації та зменшувати рівень радіації на 2%.

Однією з основних переваг гриба є його здатність до самовідтворення завдяки радіації та можливість вирощувати новий організм просто на борту космічного корабля.

Як раніше писав 5.UA, у Чорнобильській АЕС виявили грибок, який "харчується радіацією". Учені вироблятимуть з нього ліки.

У справі Новака з'явився шостий підозрюваний – НАБУ