SpaceX Crew Dragon
SpaceX Crew Dragon Скріншот відео

Астронавти NASA повертаються на Землю в космічному кораблі Crew Dragon – як проходив політ

Читайте по-русски
Сини космонавтів у захваті не лише від того, що повернуться їхні батьки, але й від того, що отримають назад іграшкового динозавра, розповів Роберт Бенкен

Міжнародну космічну станцію покинули американські астронавти Боб Бенкен і Даґ Герлі. Після двох місяців на орбіті вони повертаються на Землю на облавку корабля Crew Dragon компанії SpaceX. Екіпаж залишив МКС о 02:45 за київським часом, інформує "5 канал".

"Важко описати словами, як це – бути частиною цієї експедиції номер 63. Цей теплий спогад назавжди залишиться у моєму житті. Я пам'ятатиму всю нашу неймовірну команду і досягнення, особливо чотири виходи у відкритий космос. Ми працювали, як єдине ціле, щоби успішно завершити оновлення Міжнародної космічної станції, аби вона була в чудовому стані для майбутніх місій", – наголосив Даґлас Герлі, астронавт.

"Гадаю, наші з Даґом сини у захваті не лише від того, що повернуться їхні батьки, але й від того, що вони отримають назад апатозавра. Він був нашим індикатором нульової гравітації. Наші діти обрали його для цієї історичної місії. Тож незабаром Джек і Тео повернуть собі апатозавра Тремора", – розказав Роберт Бенкен, астронавт.

Нагадаємо, на орбіту космонавти вирушили 30 травня. Уперше за 9 років астронавти США дісталися до МКС на власній ракеті, і вперше це був апарат приватної компанії.

На станції астронавти тестували корабель для подальших подорожей, а також виходили у відкритий космос і ремонтували деталі космічної станції. Зокрема, замінювали старі акумулятори на нові, які можуть працювати завдяки сонячній енергії. Із собою з космосу Боб і Даґ привезуть американський стяг. На станції його залишив останній екіпаж космічного корабля NASA у 2011. Серед його членів був і нинішній командир Даґлас Герлі. З того часу американські борти не літали на МКС.

Після сходу з орбіти корабель має приводнитися в Атлантичному океані о 21:45 за київським часом. "5 канал" транслюватиме цю подію наживо, це має бути марафон, який розпочнеться о 21:15. Ведучими будуть Михайло Прудник та Христина Катарина.

Нагородили найкращих та вшановували пам’ять загиблих: в Україні відзначають день Повітряних сил