Розкопки в Ізраїлі
Розкопки в Ізраїлі Facebook

Археологи знайшли житло апостолів Петра та Андрія

Читайте по-русски
    Перші згадки про церкву можна знайти у християнському тексті, датованому ще 725 роком нашої ери

В ізраїльській Галілеї під час розкопок недалеко від північного берега Галілейського моря науковці знайшли залишки давньої споруди, яку називають Апостольською Церквою. Про таке повідомляє "НВ" з посиланням на Daily Mail.

Слід зазначити, що перші згадки про церкву можна знайти у християнському тексті, датованому ще 725 роком нашої ери. Не було жодного підтвердження її існування, що змушувало дослідників узагалі сумніватися в тому, що вона колись була.

І тільки зараз команда дослідників із коледжу Кінерет в Ізраїлі й Центру вивчення стародавнього юдаїзму і походження християнства при коледжі Найак виявила те, що може бути першим речовим доказом існування цього храму.

Візантійська церква була знайдена неподалік від залишків поселення римської епохи. Це поселення, як вважають учені, називалося Вифсаїда Галилейська і було батьківщиною апостолів Андрія, Петра і Філіппа.

Слід зазначити, що віднайдене приміщення відповідає опису Віллібальда, баварського єпископа Ейхштетта, який відвідав область близько 725 року нашої ери й повідомив, що церква у Віфсаїді була побудована на місці будинку Петра й Андрія.

Хоча дослідники досі розкопали тільки південні кімнати церкви, за їхніми словами, усе свідчить про те, що вона була частиною монастирського комплексу.

"Ми розкопали церкву всього на одну третину, а може, і трохи менше, але це точно церква. План церкви, візантійська епоха, мозаїчна підлога, вівтарна перешкода — все, що типово для храму. Між Капернаумом і Курсі є тільки одне місце, де очевидець описав у VIII столітті храм, і ми його виявили", – каже один із науковців.

Як повідомляв 5.ua, у Суботові, що на Черкащині, під Іллінською церквою виявили підземний склеп, який цілком може виявитися місцем поховання гетьмана Богдана Хмельницького та його сина.

Снаряд бойовиків пошкодив водопровід на Луганщині