Маршрутка у Києві
Маршрутка у Києві Shutterstock

З камерами та у бронежилетах – як нові інспектори перевіряють роботу маршруток у Києві

Читайте по-русски
Мешканці столиці задоволені роботою нової служби

Чи дотримуються  водії стандартів пасажирських перевезень? Це тепер контролюватимуть нові інспектори комунальної служби. Вони розпочали роботу в Києві – з камерами та у бронежилетах. На перевірки планують виходити щодня, окрім суботи і неділі. Як же працює нова служба – знає журналістка "5 каналу" Катерина Ментус. 

Нові інспектори служби перевезень розпочали свою роботу в Києві. Вони стежитимуть не тільки за порядком у громадському транспорті, а й за його станом. Сьогодні вони вирушають на чергову перевірку, разом із ними вирушаємо й ми.

На кінцевій зупинці маршруту з найбільшим пасажиропотоком працюють інспектори.

"Перше, на що ми дивитимемося, це трафарети та їхня кількість. Позаду доволі часто відсутній трафарет, людина підходить та не бачить, який це маршрут. Також перевіряємо, наскільки правильно зазначений маршрут, де зупинки обов'язкові", – розповідає інспектор Микола.

За кілька хвилин під'їжджає перша маршрутка. 

Перевірка маршрутки триває близько 5 хвилин. Під час неї один з інспекторів спілкується з водієм, а інший – працює в салоні.

Працюють комунальники у парах. Перевіряють документи водія, вимірюють температуру в салоні та оцінюють його загальний стан. Водій маршрутки перевірку пройшов. 

"У мене в наявності оці документи завжди, права, посвідчення, медкомісія, аптечка, вогнегасник все є. Пічку сьогодні пробуємо запускать, щоб було тепло. Документи, усе справне – мені немає за що переживати", – каже водій маршрутки Віктор. 

Менш ніж за 10 хвилин до зупинки під'їжджає наступне маршрутне таксі. У ньому інспектори відразу фіксують порушення: водій палив за кермом, що категорично заборонено. Не можна, навіть коли пасажирів у салоні немає.

В інспекторів є "боді-камери", як, приміром, у копів. Щоби довести правоту в разі невдоволення перевізників.

"Ми складемо відповідний акт й надішлемо підприємству-перевізнику, якщо він це не виправить, відповідно, буде порушене питання про розірвання договору", – пояснює інспектор Микола.  

Кияни про таку нову службу дізнаються від журналістів, та реагують позитивно. Говорять, що стежити за роботою маршрутників просто необхідно. Адже зараз їздити на такому транспорті часто не просто не комфортно, а й іноді небезпечно.

"Маршрутки старі, коли ти йдеш по тротуару, то на тебе з маршруток скільки диму цього чорного. Також вони старі, і, я думаю, що їх треба міняти, це не дуже комфортно. Перевізники беруть гроші, а якість проїзду не міняється, ці маршрутки їздять роками", – каже киянка Адріана.

Нині шестеро інспекторів на майже півтори тисячі столичних маршруток. Надалі таких ревізорів має побільшати. 

Катерина Ментус, Артур Волосов "5 канал"

Читайте також: З кондиціонером і без шансону: у Києві оновили майже 10% маршруток – подробиці

Попередній матеріал
На Донбасі окупанти двічі порушили режим припинення вогню
Наступний матеріал
Один донор врятував життя трьох: у дитячій лікарні ОХМАТДИТ провели десяту трансплантацію нирки
Loading...
У Запоріжжі водій маршрутки вдарив дверима пенсіонера: чи покарали порушника та в якому стані потерпілий

У Запоріжжі водій маршрутки вдарив дверима пенсіонера: чи покарали порушника та в якому стані потерпілий

Дерево впало просто на маршрутку: наслідки негоди в Києві – відео

Дерево впало просто на маршрутку: наслідки негоди в Києві – відео

На Луганщині у кювет злетіла маршрутка: постраждало п'ятеро осіб

На Луганщині у кювет злетіла маршрутка: постраждало п'ятеро осіб

У Києві на Подолі утворився затор із трамваїв на сотні метрів – яка причина

У Києві на Подолі утворився затор із трамваїв на сотні метрів – яка причина

У Києві звільнили керівника та всіх співробітників Комунальної служби перевезень – яка причина

У Києві звільнили керівника та всіх співробітників Комунальної служби перевезень – яка причина

У Харкові на ходу загорілася маршрутка – подробиці

У Харкові на ходу загорілася маршрутка – подробиці