Скріншот відео

"Найкращий антидепресант": наскільки Київ дружній до велосипедистів – сюжет

На 40 відсотків більше стало любителів крутити педалі у столиці, порахували волонтери Асоціації велосипедистів

Кількість велосипедистів у столиці зросла майже на половину порівняно з минулим роком. Це рекорд за останні п'ять років, – кажуть в Асоціації велосипедистів Києва. Популярність велотранспорту серед містян пов'язують із ранньою весною та спекотним літом.

Велосипедний рух столиці б'є рекорди. Кількість любителів двоколісного транспорту зросла на 40% за рік. Водночас, переважна більшість із них їздять тротуарами, а не по проїзній частині.

Велосипед для Василіси Кривоклякіної от уже рік як основний засіб пересування містом. Раніше дорога на роботу громадським транспортом займала близько години. На велосипеді – лише 15 хвилин. Згодом дівчина купила собі шосейник – для дальніх подорожей за місто. Стверджує, що він легший, швидший та краще маневрує.

За підрахунками Асоціації велосипедистів Києва, кожен четвертий велосипедист їздить у шоломі. Після падіння Василіса Кривоклякіна без цього атрибута – з дому ні ногою.

"Коли я на МТБ (позашляховий велосипед – 5.UA) каталася, пригали по горах, головою просто вдарилася, я була в шоломі і після цього я його не знімаю. Новини читаю: один без шолома – в нього відкрита черепно-мозкова травма, на 5 хвилин буквально просто за хлібом вийшов", – розповіла велосипедистка.

Анна Храбан уже три роки їздить велосипедом, навіть у дощ. Дорогою на роботу дівчина долає понад півсотні кілометрів в обидва боки. Правила дорожнього руху знає добре, тож упевнено їздить переважно автошляхами.

"Так я не стою в пробках, зрозуміло, витрат на паливо у мене "0". Крім економії часу, ви також отримуєте гарну фізичну форму і, як додатковий бонус, – це прекрасний настрій, бо кращого антистресу, ніж велосипед, я поки що не знаю", – запевняє Анна.

На 40 відсотків більше стало любителів крутити педалі у будній день, порахували волонтери Асоціації велосипедистів. Трохи менше їх на вихідних. Переважна більшість – чоловіки: 86% проти 14% жінок. Водночас, велосипедисти намагаються не їздити автошляхами, оскільки вони не пристосовані для таких поїздок.

"Найпопулярнішими точками, перехрестями і напрямками залишаються частина вело-троєщинського веломаршруту, через вулиці Бальзака, Сабурова, Північний міст. Там було зафіксовано понад 300 велосипедистів. Це засвідчує те, що велоінфраструктура в Києві потрібна і популярна", – пояснює координатор волонтерів Асоціації велосипедистів Києва Марія Шененко.

Водій таксі Володимир Гулик і сам полюбляє їздити на велосипеді. Каже, до велосипедистів ставиться з повагою, однак часто спостерігає і порушення.

"Ось часто їхня помилка на переході – вони не переводять велосипед, а з тротуару з розгону їдуть, а тут, бувало, не встигаєш зреагувати", – зазначає водій.

Нині у столиці лише чотири велодоріжки. До кінця року планують розробити ще три веломаршрути – в центрі Солом'янського, Оболонського та Подільського районів.

Наталка Юрчук, Ігор Селянинов, Василь Дендін, "5 канал"

Дивіться також:

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Порошенко за підсумками саміту НАТО: Є чітка спільна позиція, що "Північний потік-2" загрожує енергетичній безпеці Європи
Наступний матеріал
Контроль за кордоном та виведення військ РФ: у НАТО обговорили майбутнє миротворчої місії на Донбасі

Численні переломи: лікарі розповіли про стан потерпілих велосипедистів у аварії поблизу Харкова

Підвищення цін на проїзд у Києві: в КМДА влаштували бійку – подробиці засідання

Організували кухню і намети: як налаштовані власники авто "на єврономерах", що пікетують Раду

У Києві загорівся дитячий садок

Електрокари на дорозі: як інфраструктуру Києва пристосовують для екоавтівок

У київському метро поліцейський побив чоловіка: прокуратура проводить розслідування