Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Києва
Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Києва 5 канал

Державною мовою і не більше хвилини: у Києві провели тренінг для диспетчерів медзакладів

Читайте по-русски
Завдання представників медзакладів – уникнути конфліктів та чітко з'ясувати причину дзвінка

У столиці провели тренінг для диспетчерів і працівників реєстратур медзакладів. Під час семінару працівникам розповіли про основні правила та закликали спілкуватися державною мовою. Диспетчери ж розповідають – досить часто люди викликають "швидку" без потреби.

Усмішки, привітне спілкування та намагання максимально швидко та правильно зрозуміти пацієнта – це те, чого зазвичай не вистачає диспетчерам та працівникам реєстратур у медичних закладах. Після низки звернень від громадян – у лікарнях вирішили провести для працівників тренінги.

"Громадяни пишуть: будь-ласка поговоріть з реєстратурою. Тому що поліклініка ваша гарна, все нормально, а от працівники реєстратури не підходять до віконця, не відповідають, грублять, хамлять, п'ють чай і не звертають увагу на нас", – зачитує директор Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Києва Анатолій Вершигора.

Актова зала в Центрі вщент заповнена диспетчерами та працівниками реєстратур. На семінар з'їхалися з різних лікарень. Щоб підняти настрій медичним працівниками, їм демонструють фрагмент з гумористичної програми.

Перше правило, яке оголошують на тренінгу: з пацієнтами спілкуємося державною мовою. Розмова має тривати не більше хвилини. Під час семінару навчають, як спілкуватися з хворими – не можна.

У диспетчерській розповідають – хворі та їхні родичі інколи телефонують, щоб розважитися. Буває, що звертаються у "швидку" і люди з психічними розладами. Завдання представників медзакладів – уникнути конфліктів та чітко з'ясувати причину дзвінка.

"Ми рахуємо, що недоцільно привітатися. Ми говоримо, що трапилося, ваша адреса, ми попереджуємо автовідповідачем, що наша розмова записується, визначається номер телефону і нам вдається уникати тих конфліктних ситуацій. Але пацієнти бувають різні", – зауважує Вершигора.

Диспетчер Капітоліна Кловська з пацієнтами спілкується не один десяток років. Переконує: роботу свою любить і закликає не викликати "швидку" без потреби. Через такі випадки лікарі не завжди можуть встигнути на виклик до тяжких хворих.

Розводить руками: "Якщо бабуся впала і дійсно, їй погано. А якщо п'яний чоловік лежить? Ну ми повинні до нього виїхати, тому що люди викликають. Ми виїжджаємо, а потім поліція приїжджає. Наша бригада приїжджає, подивилася і каже, що він не належить до лікарні, йому не треба надавати допомогу".

Нині у Києві оголосили тендер на модернізацію апаратно-програмного комплексу. Її вже провели на Київщині. До квітня очікують на новації і в столиці.

Єва Ніколашвілі, Олексій Тищенко, "5 канал"

Попередній матеріал
Здійснив мрію і подарував її армії: миколаївський волонтер подарував літак морській авіаційній бригаді
Наступний матеріал
"Мрійте і фантазуйте": розпочався конкурс на відзнаку імені героя Майдану Олександра Капіноса