Сегодня

Більше півсотні киян отримали перерахунок платіжок за гарячу воду та опалення

    Держспоживслужба підтвердила надання ПАТ "Київенерго" неякісних послуг з гарячого водопостачання та опалення

    Більше півсотні киян отримали перерахунок за неякісні послуги з гарячої води та опалення на загальну суму понад 200 тисяч гривень. Про це повідомляє прес-служба Держспоживслужби.

    Як стало відомо, протягом березня-квітня 2017 року фахівці відомства провели в столиці 14 заходів для контролю ПАТ "Київенерго" за зверненнями мешканців міста щодо недотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контролю за регульованими цінами.

    "За результатами перевірок 58 споживачам здійснено перерахунок на загальну суму 205075 грн від ПАТ "Київенерго" за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення", – повідомили у Держспоживслужбі.

    Як відзначили у відомстві, у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі кожен споживач має можливість звернутися з письмовою заявою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

    Як повідомляли раніше у КМДА, майже 50 тисяч киян отримають перерахунки "захмарних" платіжок за опалення.

    Як повідомляв 5.UA, 16 листопада 2016 року в Мінсоцполітики заявили, що кияни отримали платіжки від "Київенерго" за опалення з помилками. 29 січня цьогоріч у компанії заявили, що "Київенерго" не перераховуватиме платіжки за тепло для будинків з лічильниками, де не дотримувався температурний режим.

    Попередній матеріал
    NASA помітила дивний феномен в атмосфері Землі
    Наступний матеріал
    "Опоблоківець" Вілкул стверджує, що залишив квіти біля пам'ятника