Про таке розповіла журналіст "5 каналу " Ольга Калиновська.
На запитання ведучого, що було не так ці два роки, Калиновська розповіла: "Все було так. Насправді не два, а півтора року. Нагадаю, в листопаді 2016 року був комерційний рейс. Правда, на прохання замовників його не знімали і про нього не говорили. Все було так. Але щодо "Мрії", оскільки це один такий унікальний літак, я нагадаю, що він піднімає рекордну вагу понад 200 тонн. Мається на увазі не моновантаж. От, припустімо, рекордний вантаж був більше, ніж 200 тонн. Це була будівельна техніка і машини різного роду. Власне, щоб підняти в небо "Мрію", замовник повинен виготовити вантаж, який не підніме "Руслан". А це щонайменше понад 120-130 тонн. Як кажуть представники комерційного відділу, таких вантажів у світі не так багато. Тому от цей контракт – сьогоднішній, коли "Мрія" полетіла в Лейпциг, а звідти в Саудівську Аравію, насправді його готували півроку".
Журналіст додала: "Кажуть, що почали укладати цю угоду, почали домовлятися про цей вантаж ще з осені 2017 року. Загалом такі контракти, як пояснюють у комерційному відділі, – це як шукати золото в руді, тому що таких замовників не так багато, ну а "Мрія" взагалі одна. Тому, власне і пояснюють такою перервою у півтора року. Проте зауважують, за ці півтора року "Мрія" зовсім не стояла. Її модернізували".
А ось і сам зліт "Мрії":
Дивіться також фотогалерею за темою:
Як українська "Мрія" перший свій виліт після модернізації зробила – ФОТО




